  • 1. Data: 2002-09-02 05:05:11
    Temat: Kredyt studencki
    Od: "Bolo" <a...@p...onet.pl>

    Witam i mam pytanie jak to jest z tym kredytem, czy moge go wcześniej
    spłacić wraz z odsetkami chodzi mi dokładnie że zaczołem spłacać go 1,5 roku
    temu i teraz mi troche zostało i chce go wcześniej spłacić i czy można. Z
    podpowiedź z góry dzięki.

  • 2. Data: 2002-09-02 10:25:48
    Temat: Re: Kredyt studencki
    Od: "Bolo" <a...@p...onet.pl>

    Ja właśnie też mam w PKO BP czyli sytuacja powinn być podobna, z góry
    dzieki.

  • 3. Data: 2002-09-02 10:31:31
    Od: "Flashmaster" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Bolo" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podpowiedź z góry dzięki.
    >
    >to chyba zalezy od banku, ale ja mam podobną sytuacje - 1 rok splacam, dzis
    dzwonilem do banku (pko bp) i pani powiedziala ze moge naweet jutro przyjsc
    i splacic calosc (bez zadnych kar :) a za dwa dni dostane kwitek o spalecniu
    calkowitym kredytu....

    pozdr.