  • 1. Data: 2002-09-02 07:29:32
    Temat: BZWBK przypomnienie
    Od: Piotr Solarz <s...@i...pan.wroc.pl>

    Nowe stawki za prowadzenie kont.
    24 - 5 zł
    24 plus - 7
    sprawdzenie salda 1 zł.
    ;)
    Piotrek

  • 2. Data: 2002-09-02 08:15:41
    Temat: Re: BZWBK przypomnienie
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Piotr Solarz wrote:
    > Nowe stawki za prowadzenie kont.
    > 24 - 5 zł

    Wlasnie zamknalem :)
    Fajne uczucie, po tylu latach...
    Poszlo dosyc gladko, tylko troszke musialem sie
    klocic, bo chcieli mi zabrac jedyny dokument potwierdzajacy zamkniecie
    konta;
    jeszcze zdazylem zaplacic polowe (2.50) miesiecznej oplaty za
    prowadzenie konta,
    natomiast nie policzyli mi prowizji za wyplate gotowki w kasie
    (pozostale na
    rachunku 150 zl); przed zamknieciem oddzielnie zlikwidowalem dla
    pewnosci zlecenia
    stale
    Chyba konto zamknalem, bo w sieci juz go nie widze :) widze tylko
    walutowe w funtach

    Polecam gorąco!

  • 3. Data: 2002-09-02 09:35:48
    Od: Klient<a...@v...not>

    In article <akv6ne$d4n$1@topaz.icpnet.pl>
    "Robert" <m...@w...pl> wrote:

    > Wlasnie zamknalem :)
    > Fajne uczucie, po tylu latach...

    Zostan ! dolozysz sie do Vratislawia Cantans

  • 4. Data: 2002-09-02 11:37:47
    Od: Piotr Solarz <s...@i...pan.wroc.pl>

    Wiadomość napisana przez: Klient:

    > Zostan ! dolozysz sie do Vratislawia Cantans

    Do Vratislavi Cantans można się dołożyć nie będąc w BZWBK ;-)

    Piotrek

  • 5. Data: 2002-09-04 08:45:29
    Od: m...@p...onet.pl

    > Wlasnie zamknalem :)

    A mozesz mi powiedziec na co zmieniasz? Jak na razie BZWBK nie denerwuje mnie
    tak mocno jak robily to po kolei PKO BP, Pekao SA, Lukas, Millenium i Citi choc
    w tym ostatnim jeszcze ciagle posiadam KK, z ktorej niebawem rezygnuje.
    Najgorsze jest to, ze sporadycznie dostaje jakies ulotki z w/w bankow choc moje
    rachunki sa juz zamkniete. Nie wiem czy mam dolaczac do tej listy kolejny bank
    bo juz naprawde nie wiem co wybrac...

  • 6. Data: 2002-09-04 09:04:38
    Od: "Robert" <m...@w...ppll>

    m...@p...onet.pl wrote:

    > A mozesz mi powiedziec na co zmieniasz?

    Na nic nowego, tylko likwiduję. Wiele lat temu to było moje jedyne konto
    i stopniowo jego funkcje przejęły następujące banki:

    mBank eMax: depozyty, częściowo bankomaty, płatności kartą

    Lukas: depozyty (lokaty), przelewy, zlecenia stałe o stałej kwocie,
    bankomaty (szczególnie po fuzji gdy doszły bankomaty WBK, do których
    byłem przyzwyczajony), płatności kartą

    Inteligo: płatności MO/TO/IO, rezerwowa karta (obecnie konto w uśpieniu)

    Lukas: karta kredytowa

    LGnet: depozyty, niektóre przelewy

    W BZWBK zostały od roku tylko 2 zlecenia stało-zmienne, TPSA i
    Energetyka. Po podwyżce opłat od 1 września przejąłem je do realizacji
    ręcznej, z tym że w krótkim okresie planuję uruchomić PZ do TPSA z
    Lukasa.

    Ot i cała historia!

    --
    Robert
    remove duplicated chars from email address