  • 1. Data: 2002-09-01 19:55:34
    Temat: Trywialne pytanko dot. rat pozyczek
    Od: Klient<a...@v...not>

    No co jest ? Nikt nie wie? Widze ze same cienkie bolki tutaj,
    mozna was spokojnie robic w bambuko na kredytach.

    Sorry za lamerstwo ale taki oto problem sie pojawil...
    Bank udzielil pozyczki o oprocentowaniu np. 8% na sume 100000,
    na powiedzmy 5 lat, splacana miesiecznie. Jak policzyc raty
    kapitalowe i odsetkowe - to wiadomo, np. funkcja CUMIPMT.

    Klient splaca miesiecznie..... w pewnym momencie dostaje jakas
    ekstra kase, zsumowal kilka np. 5 rat kapitalowych i przelal
    otrzymana sume na konto banku. Jak wyglada saldo pozyczki
    po takiej operacji? Czy jest po prostu pomniejszone o sume
    5 rat kapitalowych? Co sie dzieje z odsetkami?
    Tzn. czy dokonujac takiej operacji co najmniej miesiac przed
    terminem raty automatycznie nie placi sie odsetek?

    WIem ze moge zadzwonic do banku ale chcialem sie dowiedziec
    czy stosuje sie w takich przypadkach jakas ogolna zasade.

    Dzieki,
    Klient

  • 2. Data: 2002-09-01 20:03:47
    Temat: Re: Trywialne pytanko dot. rat pozyczek
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > No co jest ? Nikt nie wie? Widze ze same cienkie bolki tutaj,
    > mozna was spokojnie robic w bambuko na kredytach.

    Ooo teraz to Ci kazdy odpowie ;)
    Nie zauwazyles, ze niedziela jest i ruch zamiera?

  • 3. Data: 2002-09-01 20:22:49
    Od: Klient<a...@v...not>

    In article <aktrn5$3ea$1@news.onet.pl>
    "AMRA" <a...@a...com> wrote:

    > Ooo teraz to Ci kazdy odpowie ;)
    > Nie zauwazyles, ze niedziela jest i ruch zamiera?

    Aaaaa bo problem prosciutki i zamiast szybuciutko odpowiedziec,
    serwuje sie tony postow bez znaczenia na temat SSL i Linuxa.
    Chyba przyznasz ze mozna bylo sie zirytowac? Zreszta .. skoro
    nie wiesz po co sie odzywasz ? ;-)

  • 4. Data: 2002-09-01 20:42:28
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > serwuje sie tony postow bez znaczenia na temat SSL i Linuxa.
    > Chyba przyznasz ze mozna bylo sie zirytowac? Zreszta .. skoro

    Jak prosciutki to po co pytasz ??? :)

  • 5. Data: 2002-09-01 21:10:51
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    AMRA wrote:
    > Jak prosciutki to po co pytasz ??? :)
    To nie wiesz? To tez proste: zeby sprawdzic, czy na pewno same cienkie
    bolki i nastepnie robic nas w bambuko!