  • 1. Data: 2002-09-01 16:19:48
    Temat: Gdzie VC dla studentki?
    Od: "KasiaT" <K...@o...pl>

    Jestem sudentką, czy mając wpływy od rodziców+ stypendium razem ~1200PLN
    jakiś bank da mi wypukłą kartę?

    Kasia

  • 2. Data: 2002-09-01 16:24:21
    Temat: Re: Gdzie VC dla studentki?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Jestem sudentką, czy mając wpływy od rodziców+ stypendium razem ~1200PLN
    > jakiś bank da mi wypukłą kartę?

    KB, BZWBK, Multibank, BPHPBK, Integrum, Pekao SA

    w zasadzie kazdy normalny marmurek?

    Warunek - musisz miec konto przez 3 miechy

  • 3. Data: 2002-09-01 22:40:36
    Od: v...@p...onet.pl

    w pekao sa nie musisz miec nawet konta przez te trzy miesiace - musisz je po
    prostu miec :)
    ja zalozylem konto w momencie skladania wniosku o karte, i kiedy dostalem karte
    od razu je zlikwidowalem :) bo i po co mi ono :)

  • 4. Data: 2002-09-01 22:52:38
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    karte
    > od razu je zlikwidowalem :) bo i po co mi ono :)

    Rozroznij VC chargowa do konta akademickiego od VC dolarowej czy zlotowej -
    w przyadku tych ostatnich chyba sa jeszcze jakies zabezpieczenia??? :)

    BTW Tak obiektywnie biorac, to ta chargowka Pekao SA jest jedna z lepszych
    propozycji dla studentow (podobna jest w KB np)

  • 5. Data: 2002-09-02 08:16:04
    Od: v...@p...onet.pl

    > Rozroznij VC chargowa do konta akademickiego od VC dolarowej czy zlotowej -
    > w przyadku tych ostatnich chyba sa jeszcze jakies zabezpieczenia??? :)

    nie doczytalem, ze pani chce konto akademickie :)

    jakie zabezpieczenia - po prostu trzeba dac skserowac umowe o prace lub dowod,
    ze pobiera sie stypendium i juz. czyli pani moze sobie zrobic normalne vise
    walutowa lub zlotowa.
    ja jak sobie wyrabialem VC walutowa 3-4 temu, to mialem tylko umowe probna na
    400 zl miesiecznie - a i tak bank zgodzil sie wydac karte :)))