  • 1. Data: 2002-08-05 10:28:34
    Temat: Re: Kredyt samochodowy
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MB" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ailige$4o3$1@news2.tpi.pl...
    > Witajcie witajcie!
    > Czy któś z grupowiczów może mi doradzić, gdzie najlepiej wziąść kredyt na
    > samochód i ewentualnie w jakiej walucie. Potrzebuję okoo 20 000 zł. co
    > myślicie o PTF i innych tego typu firmach.

    A co, nie ma już banków?

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 2. Data: 2002-08-05 10:46:59
    Od: "Kasia" <k...@e...pl>

> [...]
    > samochód i ewentualnie w jakiej walucie. Potrzebuję okoo 20 000 zł. co
    > myślicie o PTF i innych tego typu firmach.

    Po raz n-ty polecę na ten cel zwykły debet w RORze

  • 3. Data: 2002-08-05 11:07:39
    Od: "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl>

    Użytkownik Kasia <k...@e...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ailkt8$9rb$...@n...tpi.pl...

    > Użytkownik "MB" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Po raz n-ty polecę na ten cel zwykły debet w RORze

    Vide oprocentowanie linii kredytowej PLUS w Lukasie vs. kredyty
    samochodowe tamże. Równe % tylko dla nowych samochodów i kredytów
    poniżej 12 mc-y. W pozostałych przypadkach samochodowe droższe.

    Paweł Kierski
    p...@m...com.pl

  • 4. Data: 2002-08-05 11:08:08
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "MB" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    > Czy debecik w rorze lepiej się opłaci od kredytu ? Ciagle mam obiekcje co
    do
    > tego rozwiązania.

    Kredyt odnawialny w ROR :-) Zdecydowanie tak. Ale uwaga na jedną wadę -
    zmieniejsze potencjalnej płynności finansowej. Poza tym - samochód jest Twój
    nie banku - i to jest najważniejsze.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 5. Data: 2002-08-05 11:22:03
    Od: "Kasia" <k...@e...pl>

    Użytkownik "MB" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy debecik w rorze lepiej się opłaci od kredytu ? Ciagle mam obiekcje co
    do
    > tego rozwiązania.

    Co do oprocentowania to Paweł Kierski juz Ci udzielił odpowiedzi. Natomiast
    debet ma jeszcze tą dodatkową zaletę że samochód od początku jest własnością
    Twoja a nie banku (możesz go w każdej chwlili sprzedać bez żadnych
    problemów). A poza tym faktycznie zapłacone odsetki od debetu są zawsze
    mniejsze od kredytu ( o tym samym %) - poprzez uwzględnienie stałych wpływów
    na konto.

  • 6. Data: 2002-08-05 12:04:09
    Temat: Kredyt samochodowy
    Od: "MB" <m...@p...onet.pl>

    Witajcie witajcie!
    Czy któś z grupowiczów może mi doradzić, gdzie najlepiej wziąść kredyt na
    samochód i ewentualnie w jakiej walucie. Potrzebuję okoo 20 000 zł. co
    myślicie o PTF i innych tego typu firmach.

    Pozdrowionka

    --
    Mariusz

  • 7. Data: 2002-08-05 13:04:53
    Od: "MB" <m...@p...onet.pl>

  • 8. Data: 2002-08-05 13:19:14
    Od: "Kasia" <k...@e...pl>

    > No tak zgadza się, tylko że np w PeKaO SA z Eurokonta Plus można wziąść
    > kredyt odnawialny do 15 000 zł :-( a to trochę za mało dla mnie.

    eee .. jakieś niezwykłe to dla mnie informacje .. mnie dali prawie trzy razy
    tyle debetu ...

  • 9. Data: 2002-08-05 13:49:01
    Od: "Kasia" <k...@e...pl>

    > Przed chwilą dzwoniłem i pytałem.

    Jak świat śwaitem debet zależał od średniomiesięcznych wpływów na konto .. I
    o ile dobrze pamiętam na Plusie to była równowartość 6-cio miesięcznych
    wpływów a nie narzucony jakis sztywny limit 15 tys zl ....

  • 10. Data: 2002-08-05 13:55:49
    Od: "Dracor" <d...@p...onet.pl>

    "Kasia" <k...@e...pl> wrote in message news:ailvih$3v8$1@news.tpi.pl...

> [...]
    > o ile dobrze pamiętam na Plusie to była równowartość 6-cio miesięcznych
    > wpływów a nie narzucony jakis sztywny limit 15 tys zl ....

    No to ostatnim razem bylas w banku chyba ze 1-2 lata temu, bo teraz jest to
    trzykrotnosc
    srednich wplywow i max 20 000 PLN.

    Pozdrawiam Dracor.