  • 11. Data: 2002-08-05 14:10:39
    Temat: Re: Kredyt samochodowy
    Od: "Kasia" <k...@e...pl>

    Użytkownik "Dracor" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:aim054$k3m$1@news2.ipartners.pl...

    > No to ostatnim razem bylas w banku chyba ze 1-2 lata temu, bo teraz jest
    > trzykrotnosc
    > srednich wplywow i max 20 000 PLN.

    :-) E no byłam nawet w tym roku ... Ale jakoś nie chcą mi w takim razie
    obcinać tego debetu dzięki Bogu :-)

  • 12. Data: 2002-08-05 14:21:58
    Od: "Dracor" <d...@p...onet.pl>

    "Kasia" <k...@e...pl> wrote in message news:aim0qg$aqf$1@news2.tpi.pl...

    > Użytkownik "Dracor" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > :-) E no byłam nawet w tym roku ... Ale jakoś nie chcą mi w takim razie
    > obcinać tego debetu dzięki Bogu :-)

    No masz tak jak ja ;-)), poprostu jak sie to zmienilo to juz dla "starych"
    klientow
    z wczesniej przyznanymi limitami nie zmieniali, ale jak bedziesz chciala
    sobie np. "zwiekszyc" taki limit, to .... go obetna.

    Pozdrawiam Dracor.

  • 13. Data: 2002-08-05 14:32:48
    Od: "Kasia" <k...@e...pl>

> [...]
    > z wczesniej przyznanymi limitami nie zmieniali, ale jak bedziesz chciala
    > sobie np. "zwiekszyc" taki limit, to .... go obetna.

    Waaw :-) stare dobre Pekao :-) To chyba nie będę chciała zwiekszać limitu
    :-)))

    Pozdroofka

  • 14. Data: 2002-08-05 15:12:20
    Od: "MB" <m...@p...onet.pl>

    No tak zgadza się, tylko że np w PeKaO SA z Eurokonta Plus można wziąść
    kredyt odnawialny do 15 000 zł :-( a to trochę za mało dla mnie.

    --
    Mariusz

    Użytkownik "Kasia" <k...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "MB" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > do
    >
    > Co do oprocentowania to Paweł Kierski juz Ci udzielił odpowiedzi.
    Natomiast

  • 15. Data: 2002-08-05 15:38:22
    Od: "MB" <m...@p...onet.pl>

    Przed chwilą dzwoniłem i pytałem.

  • 16. Data: 2002-08-05 15:53:49
    Od: "MB" <m...@p...onet.pl>

    Jezeli tak, to i tak wychodzi mi około 13 000 zł a ja potrzebuję wieęcej.

  • 17. Data: 2002-08-05 16:25:23
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "MB" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    > No tak zgadza się, tylko że np w PeKaO SA z Eurokonta Plus można wziąść
    > kredyt odnawialny do 15 000 zł :-( a to trochę za mało dla mnie.

    W MultiBanku jest to 80 tys. zł.
    Spróbuj sam czy wyjdzie Ci tyle, ile potrzebujesz:
    http://www.multibank.pl/oferta/calc.jhtml

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 18. Data: 2002-08-05 22:37:17
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl> writes:

    > Vide oprocentowanie linii kredytowej PLUS w Lukasie vs. kredyty
    > samochodowe tamże. Równe % tylko dla nowych samochodów i kredytów
    > poniżej 12 mc-y. W pozostałych przypadkach samochodowe droższe.

    Z drugiej strony... kupowanie na kredyt uzywanego samochodu kosztujacego
    kilkadziesiat tysiecy (20 tys. plus, jak rozumiem, jakies posiadane
    srodki) moze byc ekonomicznie nieuzasadnione. Zwlaszcza, jesli kredyt
    mialby byc splacany przez okres dluzszy niz kilka miesiecy.

    Wszystko oczywiscie zalezy od konkretnej sytuacji, inaczej bedzie jesli
    np. to bedzie TIR czy cos w tym stylu, a inaczej w przypadku samochodu
    z zakladanym przebiegiem 10 tys. km rocznie.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator