  • 1. Data: 2007-07-31 17:39:35
    Temat: Kredyt samochodowy.
    Od: "ziom" <e...@o...pl>

    Witam,

    Noszę się z kupnem auta i w związku z tym, że u mnie w firmie trzeba czekać
    około tygodnia na zaświadczenie o zarobkach chciałem zapytać w jak wielu
    bankach uwzględniom zaświadczenie wystawione przez pracodawce na druku
    stosowanym przez pracodawce ? Wiele banków oferuje kredyt, ale chcą zeby na
    ich formularzach podawać wynagrodzenie, dla mnie z oczywistych względów to
    jest chore, bo nie mam zamiaru czekać tydzień, aż na widzimisie banku
    dostanę zarobki na innym formularzu, wolę dostać na uniwersalnym od mojego
    pracodawcy i mam jeden kłopot z głowy.

  • 2. Data: 2007-07-31 21:17:06
    Temat: Re: Kredyt samochodowy.
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > jest chore, bo nie mam zamiaru czekać tydzień, aż na widzimisie banku
    > dostanę zarobki na innym formularzu, wolę dostać na uniwersalnym od

    chore jest to, ze masz czekac w firmie 2 tygodnie, druki praktycznie niczym
    sie nie roznia, wpisuje sie tam takie same tresci, a banki po to wymyslaja
    formularze, aby klienci z nich korzystali

    moze znajdz taki, w ktorym nie bedzie potrzeba zadnego zaswiadczenia? np.
    ten w ktorym masz konto

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-08-01 07:17:36
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    ziom napisał(a):

> [...]
    > stosowanym przez pracodawce ? Wiele banków oferuje kredyt, ale chcą zeby na

    O ile będą na nim wszystkie dane wymagane na druczku banku, to nie
    powinno być problemów.

> [...]
    > jest chore, bo nie mam zamiaru czekać tydzień, aż na widzimisie banku
    > dostanę zarobki na innym formularzu, wolę dostać na uniwersalnym od mojego

    Tydzień? U mnie dostałem na druczku banku następnego dnia, i jeszcze
    kadrowa przepraszała że dziś nie ma czasu.

    Karol

  • 4. Data: 2007-08-01 07:53:12
    Od: "Witold" <w...@w...pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w

    > chore jest to, ze masz czekac w firmie 2 tygodnie,

    Przedmowca pisze o tygodniowym terminie
    oczekiwania. Naucz sie czytac!

    w.

  • 5. Data: 2007-08-01 22:12:29
    Od: "ziom" <e...@o...pl>

    > Tydzień? U mnie dostałem na druczku banku następnego dnia, i jeszcze
    > kadrowa przepraszała że dziś nie ma czasu.

    Pracuje w dużej firmie, jest okres urlopowy, a moje wynagrodzenie składa się
    z pensji zasadniczej i dodatków, a wszystko to trzeba jakoś sensownie
    zsumować i stad tyle trzeba oczekiwać...Mam konto w mBanku a z nimi w
    sprawie kredytów samochodowych współpracuje emFinanse i można dostać kredyt
    bez zaświadczenia, dopiero dzisiaj się dowiedziałem.