  • From: "RobertS" <b...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt samochodowy.
    Date: Tue, 31 Jul 2007 23:17:06 +0200

    > Noszę się z kupnem auta i w związku z tym, że u mnie w firmie trzeba
    > czekać
    > około tygodnia na zaświadczenie o zarobkach chciałem zapytać w jak wielu
    >
    > bankach uwzględniom zaświadczenie wystawione przez pracodawce na druku
    > stosowanym przez pracodawce ? Wiele banków oferuje kredyt, ale chcą zeby
    > na
    > ich formularzach podawać wynagrodzenie, dla mnie z oczywistych względów
    > jest chore, bo nie mam zamiaru czekać tydzień, aż na widzimisie banku
    > dostanę zarobki na innym formularzu, wolę dostać na uniwersalnym od
> [...]

    chore jest to, ze masz czekac w firmie 2 tygodnie, druki praktycznie niczym
    sie nie roznia, wpisuje sie tam takie same tresci, a banki po to wymyslaja
    formularze, aby klienci z nich korzystali

    moze znajdz taki, w ktorym nie bedzie potrzeba zadnego zaswiadczenia? np.
    ten w ktorym masz konto

    pozdr.
    RobertS