  • Data: 2016-06-03 10:03:32
    Temat: Re: Kredyt na pesel...
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-03 o 08:39, Liwiusz pisze:

    > Oby, niemniej jednak jest droga odkręcenia, i to bez potrzeby łażenia po
    > dziennikarzach.

    To łatwiej chodzić po prawnikach, którzy biorą dużo kasy, a nic nie
    gwarantują, nawet tego, że cokolwiek zrobią? Ty może masz na to czas,
    przeciętny pracujący człowiek nie.

    A tymczasem bank chce kasę, komornicy nie śpią, a niewinny człowiek
    miesiącami chodzi w nerwach.

    Ciekawe ile jest w Polsce osób, które spłacają cudzy kredyt, bo nie
    potrafili się przed tym obronić, albo walka trwa latami.
    To pewnie jest niewielki odsetek, ale dlaczego ci ludzie w ogóle taki
    problem mają? Przecież powinno wystarczyć oświadczenie "to nie mój
    kredyt" i niech bank udowadnia swoje racje, a nie obywatel.