    From: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt na pesel...
    Date: Fri, 3 Jun 2016 15:41:01 +0900

    On 06/03/2016 03:27 PM, Liwiusz wrote:
> [...]
    happy-end-po-naszej-interwencji,648703,s.html

    > Szkoda czytać takie dziennikarskie dyrdymały. Generalnie - brak podpisu,
    > brak długu. A nie, "dzięki naszej interwencji"...

    Niemniej, dość ciekawe są te fakty, i jak nie wiadomo o co chodzi, to
    chodzi o... wyłudzenia w SKOKach:

    Tako rzecze niedoszły dłużnik:

    mieszkam w Koluszkach 36. Nigdy w tym mieście nie mieszkałem.
    Ale to najmniejszy problem. Adres z umowy nie istnieje. W
    Koluszkach są ulice, ale jak widać nikt tego nie sprawdził -
    mówi.

    Parę parametrów kredytu:

    340 tys. złotych kredytu

    Kredyt, który do niedawna ciążył na rozmówcy tvn24.pl figurował
    w BIK jako "niecelowy i studencki". Rata wynosiła 2400 złotych,
    czyli więcej niż miesięczny, podstawowy dochód "dłużnika".

    Alior Bank przejomwał jakieś upadające SKOKi:

    Julian Krzyżanowski w komunikacie przesłanym do naszej
    redakcji, podkreślił jednocześnie, że kredyt został udzielony
    przez inną instytucję bankową, która została przejęta przez
    Alior Bank w ubiegłym roku.

    Tak więc wynika z tego, że BFG dosypie trochę więcej kasy Aliorowi (bo
    BFG partycypuje w złych kredytach, gdy jakaś instytucja bankowa
    przejmuje upadły SKOK).

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com