  • 1. Data: 2002-12-05 13:08:52
    Temat: Kredyt mieszkaniowy a inne kredyty
    Od: "Obey" <S...@p...onet.pl>

    Mam pytanie

    czy bank jest w stanie sprawdzic, czy:

    1.) mam kredyt w innym banku
    2.) mam kredyt odnawialny
    3.) posiadam samochod (ma to znaczenie ponoć przy wyliczaniu zdolności
    kredytowej)
    etc?

  • 2. Data: 2002-12-05 13:23:51
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy a inne kredyty
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > 1.) mam kredyt w innym banku
    > 2.) mam kredyt odnawialny
    > 3.) posiadam samochod (ma to znaczenie ponoć przy wyliczaniu zdolności

    Ma pierwsze dwa pytania: oczywiście tak i to bank zawsze sprawdza w centralnym
    rejestrze. Na trzecie: chyba nie

  • 3. Data: 2002-12-05 13:25:51
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    tak - BIK - www.bik.pl

    tak - BIK - www.bik.pl

    > 3.) posiadam samochod (ma to znaczenie ponoć przy wyliczaniu zdolności
    > kredytowej)

    raczej nikłe, ale pytają o to

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 4. Data: 2002-12-05 14:50:22
    Od: "Tomasz Stański" <(freespam)tstanski@testsa.com>

    > Ma pierwsze dwa pytania: oczywiście tak i to bank zawsze sprawdza w
    centralnym
    > rejestrze. Na trzecie: chyba nie

    Nie każdy bank i nie zawsze sprawdza. I nie wszystko jest w BIKu.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomasz Stański

  • 5. Data: 2002-12-05 15:18:03
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "plusz" napisał w wiadomości ...

    > raczej nikłe, ale pytają o to

    Czy sadzisz, ze biedak bez samochodu ma wieksze szanse na kredyt??
    (I daruj : prosze bez zadnej ideologii o ochronie srodowiska, i takie tam)

  • 6. Data: 2002-12-05 15:59:58
    Od: "Obey" <S...@p...onet.pl>

    > Czy sadzisz, ze biedak bez samochodu ma wieksze szanse na kredyt??
    > (I daruj : prosze bez zadnej ideologii o ochronie srodowiska, i takie tam)

    A jakie to ma znaczenie? Zdolność to zdolnośc.

  • 7. Data: 2002-12-05 16:03:07
    Od: "Obey" <S...@p...onet.pl>

    a czy są sprawdzane malutkie kredyty typu kredyt na np. maszynę do szycia
    jednoroczny etc?

  • 8. Data: 2002-12-05 16:27:28
    Od: "Szymon Kolorz" <s...@i...max.pl>

    Użytkownik "Obey" <S...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A jakie to ma znaczenie? Zdolność to zdolnośc.

    na chłopski rozum to posiadanie samochodu pozytywnie wpływa na ocenę
    zdolności kredytowej. O ile został spłacony oczywiście.

    Ukrywanie faktu posiadania samochodu ma sens chyba wtedy kiedy nie masz
    zamiaru spłacić kredytu.

    Szymon

  • 9. Data: 2002-12-05 17:12:45
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    <t...@p...onet.pl> wrote in message

    > Ma pierwsze dwa pytania: oczywiście tak i to bank zawsze sprawdza w
    centralnym
    > rejestrze. Na trzecie: chyba nie

    GE nie sprawdza w BIK (sam się zdziwiłem, ale nie ma zapytania w moim
    rejestrze, a z PKO jest)
    GE chyba też nie daje informacji do BIKU, a przynajmniej przez 3 miesiące
    nie dał jeszcze

    oni chyba tylko w ZBP sprawdzają i na podstawie historii rachunku

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 10. Data: 2002-12-05 17:14:20
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "jo44" <j...@o...pl> wrote in message

    > Czy sadzisz, ze biedak bez samochodu ma wieksze szanse na kredyt??
    > (I daruj : prosze bez zadnej ideologii o ochronie srodowiska, i takie tam)

    słowo "nikłe" dotyczyło wpływu posiadania samochodu na decyzję kredytową :))
    myślę, że dwa identyczne wnioski, jeden z opcją samochód, drugi bez mają
    równe szanse
    no chyba, że zdolność kredytowa jest na krawędzi - system informatyczny może
    wówczas potraktować autko jako dodatkowy plus

    --
    pozdrawiam
    plusz