  • 1. Data: 2002-12-05 13:10:35
    Temat: Bank Pocztowy wysyla faksy
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

    Hem, dziś dzwonię do BP, żeby się dowiedzieć, czy mam, czy nie mam zera na
    koncie, a tu ci automat nawija po nowemu: "wciśnij 2, żeby otzrymac
    informację o dwudziestu ostatnich operacjach". Zamurowało mnie z lekka, ale
    odważnie klikam 2, a automacisko na to "informacja dostepna dla urządzeń
    faksowych" czy jakos tam, a potem "piiiiiiiiii"... No, no... Być może to już
    nieco dawniej wprowadzili, ale w domu mam w telefonie na pamięci ustawione
    dojście do "powiedz saldo" i być może cos mi przez to umknęlo.

    Grzexs