  • 1. Data: 2002-11-14 09:19:28
    Temat: Kredyt mieszk w WBK
    Od: "Gregory - Poznaniak" <g...@w...pl>

    Mam maly problem

    Razem z bratem bierzemy kredyt mieszkaniowy w WBK, ja jestem współbiorcą.
    Brat ma konto w WBK, ja w PKO. Przy załatwaianiu, na samym początku
    dostarczyłem z mojego banku opinię o moim rachunku i inne, potrzebne
    dokumenty.
    Pani z WBK prowadząca naszą sprawę stwierdziła, że wszystko OK - sprawa w
    toku.
    Dziś ma dojść do podpisania umowy kredytowej i tu wychodzi kwiatek
    [rzekłbym, korzeniem do góry]. Kobieta twierdzi, że powinienem założyć w ich
    banku konto, by wszystko było O.K.
    Zaraz mi żyłka pęknie.
    Czy takie zachowanie banku jest normalne?

    --
    Gregory - Poznaniak
    Pyrlandczyk z krwi i kości

  • 2. Data: 2002-11-14 09:55:54
    Temat: Re: Kredyt mieszk w WBK
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Czy takie zachowanie banku jest normalne?

    Tak, bardzo czesto banki przy przyznawaniu kredytow daja warunek - zamyka
    Pan konto i przenosi sie do nas.

  • 3. Data: 2002-11-14 10:59:44
    Od: "Gregory - Poznaniak" <g...@w...pl>

    napisał w wiadomości news:aqvror$7ih$1@news.onet.pl...

    | Tak, bardzo czesto banki przy przyznawaniu kredytow daja warunek - zamyka
    | Pan konto i przenosi sie do nas.

    O.K ale to zagranie poniżej pasa. Od samego początku nic o tym nie było
    mowy.
    Po dwoch miesiącach czekania dowiaduję się o tym w dniu przyznania kredytu.
    Bym wiedział od początku, to bym sobie coś innego znalazł.

    --
    Gregory - Poznaniak
    Pyrlandczyk z krwi i kości

  • 4. Data: 2002-11-14 13:09:04
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    kredytu.
    > Bym wiedział od początku, to bym sobie coś innego znalazł.

    Jakbyscie poszli do PKO BP - tez pewnie zagraliby podobnie :)

  • 5. Data: 2002-11-14 13:53:55
    Od: "Robert Wicik" <R...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:ar09f7$j1l$1@news.onet.pl...
    > Jakbyscie poszli do PKO BP - tez pewnie zagraliby podobnie :)

    W moim przypadku wystarczyło, że żona ma tam konto :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 6. Data: 2002-11-14 20:14:50
    Od: "Grzesio" <g...@i...pl>

    aby dostać kredyt mieszkaniowy w BZWBK trzeba mieć tam konto z którego bądą
    sciągane raty i odsetki kredytu. Wydaje mi się ze jedno konto (jednego
    współkredytobiorcy) powinno starczyć, przynajmniej tak myślałem :)

  • 7. Data: 2002-11-15 13:46:09
    Od: "Gregory - Poznaniak" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Gregory - Poznaniak" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > banku konto, by wszystko było O.K.
    > Zaraz mi żyłka pęknie.
    > Czy takie zachowanie banku jest normalne?

    c.d.
    Podpisalismy juz wszystkie umowy i zostalem zmuszony do zalozenia w ich
    banku konta ROR [musze przyniesc zaswiadczenie z pracy, ze wynagrodzenie
    bedzie wplywac na to konto]. Przeciez konto ma tu juz moj brat. Niestety. 04
    listopada weszło wewnętrzne rozporządzenie banku, iż wspolbiorca kredytu
    rowniez musi byc na smyczy WBK. Pracownik banku zatail istotna wiadomosc
    majaca wplyw na zawarcie umowy. Dowiedzielismy sie o tym wczoraj. Za pozno
    by zmienic bank - we wtorek musi byc juz wszystko zapiete na ostatni guzik!

    Czy moge cos z tym zrobic? W koncu byla to umowa ustna, prawda? Bank czy
    pracownik zawinil?

    --
    Gregory - Poznaniak
    Pyrlandczyk z krwi i kości

  • 8. Data: 2002-11-15 13:56:24
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Gregory - Poznaniak wrote:

> [...]
    >
    > Czy moge cos z tym zrobic? W koncu byla to umowa ustna, prawda? Bank czy

    1. Co mówi umowa o zamknięciu tego konta?
    2. Dzień po podpisaniu umowy możesz zmienić u pracodawcy dyspozycję co
    do Twojej pensji

    pzdr

    Tomek

  • 9. Data: 2002-11-15 14:06:08
    Od: "Gregory - Poznaniak" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > 1. Co mówi umowa o zamknięciu tego konta?
    > 2. Dzień po podpisaniu umowy możesz zmienić u pracodawcy dyspozycję co
    > do Twojej pensji

    Na temat zamkniecia konta, nie ma nic [ wieczorem bede musial jeszcze raz
    przejrzec]

    Do umowy jest dolaczony formularz podbity przez zaklad pracy o przelewaniu
    wynagrodzenia na to konto. W umowie kredytowej jest, ze w przedzien wplaty
    kolejnej raty na koncie prowadzacym [czyli siostry] powinna byc odpowiednia
    kwota. Oboje podpisalismy pelnomocnictwo konta dla banku dotyczace tej umowy
    [niestety]

    --
    Gregory - Poznaniak
    Pyrlandczyk z krwi i kości

  • 10. Data: 2002-11-15 14:13:14
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Gregory - Poznaniak wrote:

> [...]
    > kwota. Oboje podpisalismy pelnomocnictwo konta dla banku dotyczace tej umowy

    Co wam zrobi bank w sytuacji kiedy postanowicie zamknąć te konta?
    Postawi kredyt w stan natychmiastowej wymagalności? Umowa mu na to
    pozwala?

    pzdr

    Tomek