  • 1. Data: 2002-11-13 22:24:45
    Temat: Konto walutowe
    Od: "Mea" <i...@i...pl>

    Proszę, podpowiedzcie mi, doradzcie jakie konto walutowe otworzyc?

    Pozdrawiam,

    Mea

  • 2. Data: 2002-11-14 11:54:35
    Temat: Re: Konto walutowe
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Mea" <i...@i...pl> wrote in message news:aqujf4$q5j$1@news2.tpi.pl...
    > Proszę, podpowiedzcie mi, doradzcie jakie konto walutowe otworzyc?

    Jeśli interesuje Cię dostęp do tego konta przez Internet to sprawdź np
    ofertę MultiBanku.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 3. Data: 2002-11-14 12:56:17
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Mea" <i...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Proszę, podpowiedzcie mi, doradzcie jakie konto walutowe otworzyc?

    Ja mam w Multibanku razem ze złotowym i mogę sobie hasać i z jednego na
    drugi przelewać w czasie rzeczywistym i do tego za friko (nie licząc
    różnic kursowych i opłaty miesiącznej 1 zł bodajże).

    Pozdrawiam,
    BaLab