  • 11. Data: 2006-07-24 08:50:59
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny w zł - gdzie (obecnie) najlepiej wziąć?
    Od: "P.I.T.E.R." <p...@M...onet.pl>

    Dnia Mon, 24 Jul 2006 10:07:43 +0200, TomekD napisał(a):

    > Nie tylko, kredyt z opcją bilansowania mają też w ofercie PeKaO SA i PKO BP SA.

    A, rzeczywiście ;-) Tylko w PKO BP, to chyba jakoś tak dziwnie działa.
    Czytałem coś o tym i chyba sposób mBanku i Multi jest jakiś
    wygodniejszy...

    --
    Pozdrawia
    P.I.T.E.R.: Positronic Intelligent Thorough Exploration Replicant

  • 12. Data: 2006-07-24 09:03:33
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    P.I.T.E.R. wrote:

    > A, rzeczywiście ;-) Tylko w PKO BP, to chyba jakoś tak dziwnie działa.

    W PKOBP jak się dopytywałem, to jest to zaprzecczenie idei bilansowania.
    W PEKAO SA i ING to jest to raczej linia kredytowa zabezpieczona
    nieruchomością (w szczególności nie weźmiesz tego na mieszkanie w budowie)

    > Czytałem coś o tym i chyba sposób mBanku i Multi jest jakiś
    > wygodniejszy...
    No niestety. Można się zżymać na widzimisię prezesa, ale jeśli chodzi o
    bilansowanie to tylko te 2 mają sensowną ofertę.

    KJ

  • 13. Data: 2006-07-24 11:22:01
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > No niestety. Można się zżymać na widzimisię prezesa, ale jeśli chodzi o
    > bilansowanie to tylko te 2 mają sensowną ofertę.

    Czy możesz napisać w czym jest problem z bilansowaniem w PKO BP ?
    Według tego co sprawdziłem w PKO BP działa to tak samo jak w mBanku czy
    Multibanku, temat trochę mnie interesuje..

    W ofercie PeKaO SA oprócz typowej pożyczki pod hipotekę jest też kredyt
    mieszkaniowy z bilansowaniem.

    TomekD

  • 14. Data: 2006-07-24 11:58:37
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    TomekD wrote:
    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy możesz napisać w czym jest problem z bilansowaniem w PKO BP ?

    Opieram się na tym co usłyszałem od doradcy:
    1. musisz zadeklarować jakąś kwotę Powiedzmy 10 KPLN
    2. tą kwotę musisz utrzymywać.
    3. nawet jeśli masz większe środki to nie powoduje to zmniejszenia odsetek.
> [...]
    > Multibanku, temat trochę mnie interesuje..
    >
    > W ofercie PeKaO SA oprócz typowej pożyczki pod hipotekę jest też kredyt

    I można go dostać na mieszkanie które jeszcze nie istnieje ? Bo +-
    miesiąc temu nie było można.
    KJ

  • 15. Data: 2006-07-24 12:23:28
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > odsetek.

    > I można go dostać na mieszkanie które jeszcze nie istnieje ? Bo +- miesiąc

    Dzięki za odpowiedź, wydaje mi się że akurat tego doradcę bym na przyszłość
    omijał :-)
    Zapewne pan doradca myślał o 2 limitach na ROR dla obsługi rachunku
    równoważącego - tak samo jak jest w mBank czy Multi (w PKO BP są one niższe
    niż w mB czy MB gdzie bodaj jest 2k PLN).
    Środki są przelewane pomiędzy RORem a rachunkiem równoważącym po
    przekroczeniu limitów w tą lub tamtą stronę.
    Odsetki się nie zmniejszają ale naliczane są dziennie od salda rachunku
    kredytu i równoważącego - może o to mu chodziło ?
    To nowy produkt w PKO BP, działa w realu od bodaj miesiąca więc pewnie
    jeszcze nie do końca w banku wiedzą co i jak...

    W PeKaO to bodaj Eurokonto Hipoteczne Plus jak nie pokręciłem, opis tutaj
    http://www.pekao.com.pl/indywidualni1s11.xml?/sid=31
    /lang=PL/003158-440136-41161

    TomekD

  • 16. Data: 2006-07-24 12:34:16
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    TomekD wrote:
    [...]

    > W PeKaO to bodaj Eurokonto Hipoteczne Plus jak nie pokręciłem, opis tutaj
    > http://www.pekao.com.pl/indywidualni1s11.xml?/sid=31
    /lang=PL/003158-440136-41161

    Tak, i właśnie tego kredytu Pekao nie było mi w stanie udzielić.

    KJ

  • 17. Data: 2006-07-24 18:45:46
    Od: "Bartek" <a...@t...pl>

> [...]
    > 2. tą kwotę musisz utrzymywać.
    > 3. nawet jeśli masz większe środki to nie powoduje to zmniejszenia

    A nie jest dodatkowo w PKO BP, ze oprocentowanie kredytu wtedy jest wieksze
    o 1pp?

  • 18. Data: 2006-07-24 19:04:58
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 24 Jul 2006 20:45:46 +0200,
    osoba podpisana: Bartek <a...@t...pl>
    napisała:
    [...]
    > A nie jest dodatkowo w PKO BP, ze oprocentowanie kredytu wtedy jest wieksze
    > o 1pp?

    Ściśle: Jakiś czas temu, gdy szukałem kredytu dla siebie to faktycznie
    dostałem taką informację.
    KJ

    Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego (S.Sokół)

  • 19. Data: 2006-07-24 19:54:14
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Ściśle: Jakiś czas temu, gdy szukałem kredytu dla siebie to faktycznie
    > dostałem taką informację.

    Mogę potwierdzić, mając przed soba projekt umowy z PKO BP - ta marża obowiązuje
    w okresach 3-letnich więc jeszcze pytanie co będzie za 3 lata.
    Jak nie zgłosisz sprzeciwu będzie tak jak chce bank, jak zgłosisz to rezygnujesz
    z opcji bilansowania.
    Trudno oczekiwać ekstra funkcjonalności za friko, trzeba to po prostu przeliczyć
    czy się opłaci.
    Ale to już pytanie czego oczekujesz od bilansowania i dlaczego na bilansowaniu
    tobie zależy.

    Przy okazji uwaga dla zinteresowanych KH w PKO BP, na to:
    http://www.kredytmieszkaniowy.pkobp.pl/najlepszy.php
    jednym tchem wymieniają m.in.
    - brak opłat za podwyższenie kredytu
    - brak opłat za pierwsze przewalutowanie kredytu
    - brak opłat za wcześniejszą częściową spłatę kredytu
    o ile 2 pierwsze punkty pojawiają się w umowie jako bez opłat i prowizji to 3
    już nie. Nie da się go dopisać. Czyli będzie wg. TOiP co nie ma żadnej wartości
    dla kredytobiorcy.

    TomekD

  • 20. Data: 2006-07-25 19:02:06
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 24 Jul 2006 08:50:57 +0000 (UTC), "P.I.T.E.R."

    >"BRE Bank SA Oddział Bankowości Detalicznej
    >MultiBank w Łodzi"

    A ten ma jeszcze pododdziały - czyli kryptowojsko! ;)