  • 1. Data: 2006-07-23 16:24:00
    Temat: BZWBK24 - zmiany
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    Mam tylko KK, więc zmian jest pewnie więcej (do kont), ale jest już
    klawiatura ekranowa do PINu, PIN może mieć do 12 znaków (dotąd max. 4
    znaki), oddzielne hasło dla WAPu, w menu doszła możliwość rezygnacji z
    papierowych zestawień.
    Niestety blokady wciąż nie są rozbijane na poszczególne kwoty. :(

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 2. Data: 2006-07-23 16:34:05
    Temat: Re: BZWBK24 - zmiany
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > papierowych zestawień.
    > Niestety blokady wciąż nie są rozbijane na poszczególne kwoty. :(

    Pin mógł mieć wiecej znaków, poprostu teraz sa paskudne okienka. Pozatym nie
    zauważyłem nic ciekawego.
    Arek

  • 3. Data: 2006-07-23 19:26:19
    Od: Arek <a...@w...pl>

    a jak jest teraz z dostepem przez wap? trzeba isc do banku zeby
    przypisli nowy nik czy cos w ustawieniach konta trzeba zmienic?

    arecky

  • 4. Data: 2006-07-24 10:50:36
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sun, 23 Jul 2006 18:24:00 +0200, "Maciej Loret"
    <m...@p...pl> wrote:

    >znaki), oddzielne hasło dla WAPu, w menu doszła możliwość rezygnacji z
    >papierowych zestawień.

    możliwość?! Oni są nachalni jak włamywacz, który okazał się sprzedawcą
    encyklopedii :-) Specjalnie podstawili tę opcję w menu jako domyślną,
    żeby "przypadkiem" ułatwić klientowi rezygnację.
    Ja tam - gdy idzie o banki - wierzę w papiery...
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 5. Data: 2006-07-24 10:57:07
    Od: "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl>

    Niestety nie można złożyć wniosku o KK Money.pl z poziomu BZWBK24, chociaż
    jest szereg innych kart do wyboru.