  • 1. Data: 2006-07-23 21:13:59
    Temat: Kredyt hipoteczny w zł - gdzie (obecnie) najlepiej wziąć?
    Od: "esjot" <e...@w...pl>

    Witam

    Jestem w potrzebie wzięcia kredytu hipotecznego w wysokości 100-120
    tys. zł na dokonczenie budowy domu. Mój wkład to juz jakieś 120
    tys. zł.
    Interesuje mnie (jak każdego) kredyt sumarycznie najtańszy.
    Możliwość wielu częściowych większych wpłat.
    Rachunek bilansujący.

    Z powazaniem
    Jurek

  • 2. Data: 2006-07-23 22:16:55
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia 23 Jul 2006 14:13:59 -0700, esjot napisał(a):

    > Interesuje mnie (jak każdego) kredyt sumarycznie najtańszy.

    Popatrz na lukasa

    > Możliwość wielu częściowych większych wpłat.

    nie wiem jak z tym

    > Rachunek bilansujący.

    to chyba maja tylko oddzialy BRE

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 3. Data: 2006-07-24 07:30:38
    Od: "P.I.T.E.R." <p...@M...onet.pl>

    Dnia Mon, 24 Jul 2006 00:16:55 +0200, Michał Dąbrowski napisał(a):

    > to chyba maja tylko oddzialy BRE

    A dokładniej mBank i Multibank. I to nie są oddziały BRE.

    --
    Pozdrawia
    P.I.T.E.R.: Positronic Intelligent Thorough Exploration Replicant

  • 4. Data: 2006-07-24 08:07:43
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    "P.I.T.E.R." <p...@M...onet.pl> wrote in message

    > A dokładniej mBank i Multibank. I to nie są oddziały BRE.

    Nie tylko, kredyt z opcją bilansowania mają też w ofercie PeKaO SA i PKO BP SA.

    TomekD

  • 5. Data: 2006-07-24 08:11:22
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "P.I.T.E.R." <p...@M...onet.pl> writes:

    > A dokładniej mBank i Multibank. I to nie są oddziały BRE.

    Owszem są. Oczywiście w całej warstwie PR o tym nie ma ani słowa, ale
    tam gdzie muszą, to piszą:

    http://www.multibank.pl/images/MultiBank2/Portal/Bin
    aryPL/89495/taryfa_prowizji_i_oplat_89495.pdf

    Druga linijka na pierwszej stronie.

    Chociaż w regulaminie kont mbanku to jest jeszcze lepiej: "BRE Bank
    SA, zwany dalej mBankiem"...

    O, w regulaminie kart nazywają się "departamentem BRE".

    No to niech będzie, że Multibank jest oddziałem, a mBank departamentem
    BRE. To coś zmienia?

    MJ

  • 6. Data: 2006-07-24 08:11:53
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    P.I.T.E.R. wrote:
    [...]

    > A dokładniej mBank i Multibank. I to nie są oddziały BRE.

    A co, jak nie oddziały ?

    KJ

  • 7. Data: 2006-07-24 08:15:25
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > P.I.T.E.R. wrote:
    > [...]
    > >
    > A co, jak nie oddziały ?

    ZTCP jeden jest oddzialem a drugi wydzialem...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 8. Data: 2006-07-24 08:24:25
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):
    > P.I.T.E.R. wrote:
    > [...]
    >>
    > A co, jak nie oddziały ?
    >
    > KJ

    mBank, Multibank i BRE to 3 rózne banki, z tym, ze BRE jest wlascicielem
    dwoch pozostalych

    pozdr.
    RobertS

  • 9. Data: 2006-07-24 08:32:32
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    RobertS wrote:
    [...]

    > mBank, Multibank i BRE to 3 rózne banki, z tym, ze BRE jest wlascicielem
    > dwoch pozostalych

    Bredzisz. Doczytaj trochę i wróć.
    KJ

  • 10. Data: 2006-07-24 08:50:57
    Od: "P.I.T.E.R." <p...@M...onet.pl>

    Dnia Mon, 24 Jul 2006 10:15:25 +0200, Slawek Kos napisał(a):

    > ZTCP jeden jest oddzialem a drugi wydzialem...;-)

    He, he, he... w sumie, to masz rację:

    cyt.:

    "BRE Bank SA Wydział Bankowości Elektronicznej mBank"

    "BRE Bank SA Oddział Bankowości Detalicznej
    MultiBank w Łodzi"