  • From: "Jarek23" <j...@l...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt hipoteczny w Pekao SA
    Date: Fri, 29 Apr 2005 15:36:29 +0200

    Użytkownik "Magda" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:d4tbh4$hfg$1@pippin.nask.net.pl...
    > LPoD napisał(a):
    >>

    > 1. bank pobiera prowizję od udzielenia krydytu

    Pewnie tak, nie pamietam

    > 2. maja dziwne wymogi przy zabezpieczeniu splaty kredytu przy kupnie
    > mieszkania z rynku wtornego bez ksiegi wieczystej - trzeba kredyt
    > ubezpieczyc- w skali roku to zdaje sie 1%, trzeba dodatkowo ubezpieczyc
    > brakujący wkład własny, kolejnym zabezpieczeniem wymagalnym jest
    > ustanowienie cesji z ubezpieczenia na życie

    Ubezpieczenie na życie to chcieli w każdym banku

    > 3. absurdalne warunki w celu ustanowienia zdolności kredytowej-dla mnie
    > nie do zaakceptowania - preferują oczywiście jak najdłuższe kredyty
    > udzielenie kredytu na 15 lat graniczy z cudem

    Znaczy że za krótko czy za długo ? Ja dostałem na chyba 20 lat i po trzec
    miesiącach napisałem pismo o skrócenie do 5 lat i skrócili (zostało mi
    jeszcze 3,5 roku)

    > 4. masa dokumentów do złożenia

    Jak wszędzie.

    > 5. brak możliwości renegocjowania umowy kredytowej

    Każdą umowę można zawsze renegocjować :)

    > 6. wysoka marża banku

    niepamietam.

    > 7. ostatecznie wysoki koszt kredytu

    Jak pisałem wyżej aktualne oprocentowanie mojego kredytu to 5,5%, dla mnie
    jest OK.

    Jak już pisałem mi odpowiada :) Swoich pieniędzy bym w Peako S.A. nie
    trzymał, ale pożyczać od nich mogę :) Wcześniej miałem u nich kredyt na auto
    i też wszystko ok było. Oba kredyty w PLN.

    pzd
    Jarek