  • Data: 2005-05-04 07:46:24
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny w Pekao SA
    Od: Magda <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jarek23 napisał(a):
    > Użytkownik "Magda" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie tak, nie pamietam

    > Ubezpieczenie na życie to chcieli w każdym banku

    > Znaczy że za krótko czy za długo ? Ja dostałem na chyba 20 lat i po trzec
    > miesiącach napisałem pismo o skrócenie do 5 lat i skrócili (zostało mi
    > jeszcze 3,5 roku)

    > Jak wszędzie.

    > Każdą umowę można zawsze renegocjować :)

    > niepamietam.

    > Jak pisałem wyżej aktualne oprocentowanie mojego kredytu to 5,5%, dla mnie
    > jest OK.

> [...]

    Ok moze byc ale na jakich warunkach!!
    Moje wrażenia wynoszę z osobistej rozmowy z osobą odpowiedzialną za
    kwestię kredytów w Pekao SA, wiec rozumiem ze takie jest stanowisko
    banku w kwestiach kredytowych. Ubezpieczenia na życie chcą napewno w
    Pekao SA a nie w każdym banku. Moja koleżanka wziela kredyt w Fortis
    Banku i tam nie wymagali.

    Pozdrawiam
    M.