  • 1. Data: 2005-04-29 09:44:01
    Temat: Kredyt hipoteczny w Pekao SA
    Od: "LPoD" <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Czy ktoś się ostatnio interesował ostatnio ofertą Pekao w zakresie kredytów
    hipotecznych?
    Bo ciągle do mnie dzwonią, że mają "specjalnie dla mnie" "super-ofertę",
    przy logowaniu
    do Pekao24 jakieś okienko mi wyskakuje, że jak złożę wniosek do 30 kwietnia,
    to nie zapłacę
    prowizji i inne tego typu cuda. Sęk w tym, że nie chcą zdradzić żadnych
    szczegółów tej
    "super-oferty" - trzeba się pofatygować osobiście do oddziału, na co nie mam
    ani czasu,
    ani też ochoty. Jak znam ten bank i jego "super-oferty", to byłaby strata
    czasu.
    A może się mylę? Mam u nich Eurokonto Akademickie od prawie 5 lat. ;) A że
    ostatnio
    wpływy się zwiększyły z racji tego, że zacząłem pracować, to i dostaję różne
    dziwne
    telefony z "super-ofertami". A od czasu, jak mi zaproponowali "super" kartę
    kredytową,
    specjalnie dla mnie, tralalala, z limitem 500 (!!!) zł i opłatą za wydanie
    19/rok
    (z wrażenia nie zapytałem już nawet o grace period, oprocentowanie i inne
    opłaty), to mam
    do nich uraz. ;) Dodam, że przy tych wpływach w normalnych bankach dawali mi
    bez problemu
    limit 3000 i więcej.

    No to jak - warto brać kredyt hipoteczny w Pekaooo eSSS Aaaaa? ;)

    ch.

  • 2. Data: 2005-04-29 09:44:58
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny w Pekao SA
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    LPoD wrote:
    > No to jak - warto brać kredyt hipoteczny w Pekaooo eSSS Aaaaa? ;)

    Zobacz na zwykłe warunki jakie sa oferowane klientom, jak będą ci
    odpowiadać to możesz się zastanowić nad pofatygowaniem do oddziału.

    IMHO to pewnie ta super oferta to obniżenie prowizji za udzielenie
    kredytu, a oprocentowanie pozostanie takie jak dla człowieka z ulicy -
    strzelam na podstawie ich zagrań jakie opisałeś.

    reik.

  • 3. Data: 2005-04-29 13:07:50
    Od: Magda <m...@n...pl>

    LPoD napisał(a):

> [...]
    > dawali mi bez problemu
    > limit 3000 i więcej.
    >
    > No to jak - warto brać kredyt hipoteczny w Pekaooo eSSS Aaaaa? ;)

    Witam
    to ze ostatnio jestem zainteresowana wzieciem kredytu a takze fakt ze
    jestem przez brak czasu ciagle nadal klientem wspomnianego banku
    sklonilo mnie ku temu, by rozpoznanie rynku kredytowego rozpoczac
    wlasnie od pekao sa
    rozmowa z osoba odpowiedzialna za kredyty trwala ponad 1,5 godziny
    1. bank pobiera prowizję od udzielenia krydytu
    2. maja dziwne wymogi przy zabezpieczeniu splaty kredytu przy kupnie
    mieszkania z rynku wtornego bez ksiegi wieczystej - trzeba kredyt
    ubezpieczyc- w skali roku to zdaje sie 1%, trzeba dodatkowo ubezpieczyc
    brakujący wkład własny, kolejnym zabezpieczeniem wymagalnym jest
    ustanowienie cesji z ubezpieczenia na życie
    3. absurdalne warunki w celu ustanowienia zdolności kredytowej-dla mnie
    nie do zaakceptowania - preferują oczywiście jak najdłuższe kredyty
    udzielenie kredytu na 15 lat graniczy z cudem
    4. masa dokumentów do złożenia
    5. brak możliwości renegocjowania umowy kredytowej
    6. wysoka marża banku
    7. ostatecznie wysoki koszt kredytu

    Znajomipolecają oferte FORTIS Banku.
    Ja osobiście odradzam Pekao SA:)
    Pozdrawiam
    Magda

  • 4. Data: 2005-04-29 13:25:40
    Od: "Jarek23" <j...@l...pl>

    Użytkownik "LPoD" <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff> napisał w wiadomości

    > No to jak - warto brać kredyt hipoteczny w Pekaooo eSSS Aaaaa? ;)

    Ja mam i jestem zadowolony. Najlepsze jest to że aktualnie bank do niego
    dopłaca bo oprocentowany mam na 5,5% w skali roku :) Haków raczej nie ma,
    dla mnie ok, ale ja płacę w terminach, a nawet przed czasem.

    pzd
    Jarek

  • 5. Data: 2005-04-29 13:36:29
    Od: "Jarek23" <j...@l...pl>

    Użytkownik "Magda" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > LPoD napisał(a):
    >>

    > 1. bank pobiera prowizję od udzielenia krydytu

    Pewnie tak, nie pamietam

> [...]
    > brakujący wkład własny, kolejnym zabezpieczeniem wymagalnym jest
    > ustanowienie cesji z ubezpieczenia na życie

    Ubezpieczenie na życie to chcieli w każdym banku

    > 3. absurdalne warunki w celu ustanowienia zdolności kredytowej-dla mnie
    > nie do zaakceptowania - preferują oczywiście jak najdłuższe kredyty
    > udzielenie kredytu na 15 lat graniczy z cudem

    Znaczy że za krótko czy za długo ? Ja dostałem na chyba 20 lat i po trzec
    miesiącach napisałem pismo o skrócenie do 5 lat i skrócili (zostało mi
    jeszcze 3,5 roku)

    > 4. masa dokumentów do złożenia

    Jak wszędzie.

    > 5. brak możliwości renegocjowania umowy kredytowej

    Każdą umowę można zawsze renegocjować :)

    > 6. wysoka marża banku

    niepamietam.

    > 7. ostatecznie wysoki koszt kredytu

    Jak pisałem wyżej aktualne oprocentowanie mojego kredytu to 5,5%, dla mnie
    jest OK.

    Jak już pisałem mi odpowiada :) Swoich pieniędzy bym w Peako S.A. nie
    trzymał, ale pożyczać od nich mogę :) Wcześniej miałem u nich kredyt na auto
    i też wszystko ok było. Oba kredyty w PLN.

    pzd
    Jarek

  • 6. Data: 2005-04-29 18:43:18
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 29 Apr 2005 11:44:58 +0200, Remigiusz Babicz
    <r...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    > kredytu, a oprocentowanie pozostanie takie jak dla człowieka z ulicy -
    > strzelam na podstawie ich zagrań jakie opisałeś.

    Przejżyj kilka innych banków i bedziesz wiedział dlaczego tak walczą. Z
    reguły można taniej i prościej. Jedynie oferta w PLN jest w miarę dobra,
    choć bywają lepsze. Generalnie kredyt dobry dla prostych i standardowych
    sytuacji
    Pozdrawiam
    Zbyszek

  • 7. Data: 2005-04-29 19:02:48
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    PekaoSA to powinien mieć jako logo łosia, nie żubra ;-D

    T.

  • 8. Data: 2005-04-29 19:05:47
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-04-29 21:02- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy Tomasz
    Nowicki, wyłuszczający(a) się następująco:
    > PekaoSA to powinien mieć jako logo łosia, nie żubra ;-D
    >
    > T.
    A znasz jakiś alkohol kojarzący se z łosiem?

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 9. Data: 2005-04-29 19:09:53
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> wrote in message
    > 2005-04-29 21:02- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy Tomasz
    > Nowicki, wyłuszczający(a) się następująco:

    > A znasz jakiś alkohol kojarzący se z łosiem?

    Nalewka po góralsku - "Łoświęcipańscy, ale mocne..."

    T.

  • 10. Data: 2005-04-29 19:16:41
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-04-29 21:09- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy Tomasz
    Nowicki, wyłuszczający(a) się następująco:

    > Nalewka po góralsku - "Łoświęcipańscy, ale mocne..."

    ROFLASTC !!!

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****