eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKredyt hipoteczny - co warto wiedzieć i o co wypadałoby zapytać? › Re: Kredyt hipoteczny - co warto wiedzieć i o co wypadałoby zapytać?
    From: "rmi" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt hipoteczny - co warto wiedzieć i o co wypadałoby zapytać?
    Date: Sat, 26 May 2007 01:38:44 +0200

    Użytkownik "Bartosz 'xbartx' Nowakowski"
    >W końcu miałem chwilkę to zebrałem wszystko "cuzamen do kupy", jak to
    >zwykli mówić najstarsi górale, i oddaje do użytku. Jeżeli coś poprawić,
    Nie jestem bywalcem grup dyskusyjnych i nie do końca znam zwyczaje tu
    panujące (jeżeli przesadziłem, to z góry przepraszam), ale z racji
    wykonywanego zawodu jestem "potwornie" wrażliwy na wykorzytywanie tekstów
    (materiałów) już opublikowanych. Nie chcę się jakoś szczególnie nad tym
    tematem rozwodzić, więc zasugeruję tylko delikatnie, żeby na stronie z
    podanym linkiem, np. na końcu strony, podać np. odnośniki do wszystkich
    postów, które zostały wykorzystane do wykonania tego zestawienia. Oczywiście
    nie neguję wkładu samego autora w opracowanie tej strony i doceniam go.
    Osoby czytające, powinny mieć jednak możliwość wygodnego wglądu w materiały
    źródłowe w możliwie szybki i prosty sposób - a takim, w tym przypadku,
    wydają się hiperłącza.

    Jednocześnie chcę zaznaczyć, że nie mam żadnych pretensji do autora, tym
    bardziej, że już na samym początku opisu wyraźnie zaznaczył, że korzystał z
    opracowań zamieszczonych na tej grupie.

    Pozdrawiam,
    rmi