eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKredyt hipoteczny - co warto wiedzieć i o co wypadałoby zapytać? › Re: Kredyt hipoteczny - co warto wiedzieć i o co wypadałoby zapytać?
  • Data: 2007-05-25 18:41:02
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny - co warto wiedzieć i o co wypadałoby zapytać?
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Widać, że zbliża się już rozwiązanie bo walczysz już całkiem niezły okres -
    > powodzenia życzę na finiszu :)

    ale pierwsze 2 miesiace to bylo takie delikatne badanie gruntu gdzie
    warto uderzac, ostatecznie wybralem 4 banki, w ktorych zlozylem wnioski...
    teraz czekam na wstepne decyzje, chyba wiem jaki bedzie wynik
    ostateczny, ale jeden bank bylo mi za malo, jak kupuje spodnie to
    rowniez przymierzam kilka par ;-))

    --
    pozdr.
    RobertS