  • 1. Data: 2003-01-03 12:28:21
    Temat: Kredyt hipoteczny.
    Od: b...@p...fm (Bartek Horoniecki)

    Witam grupowiczów.

    Załóżmy sytuację:
    - chcę kupić mieszkanie na rynku wtórnym,
    - nie mam wkładu początkowego,
    - i nie chciał bym na tym wyjść jak przysłowiowy "Zabłocki na mydle"

    Który bank Szanowna grupa by mi poleciła.

    B Horoniecki.

    Oficjalny serwis Polskiej Reprezentacji Skoczkow Narciarskich!
    >>> http://link.interia.pl/f16b1

  • 2. Data: 2003-01-03 13:11:58
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny.
    Od: "Yerry" <j...@g...pl>

    Cześć Bartek,
    Polecam bank hipoteczny, z którym współpracuję. Kredytujemy do 100% wartości
    mieszkania/domu (wyceny dokonuje bankowy rzeczoznawca).
    Aktualne oprocentowanie wynosi 3,12% przy kredycie w CHF (franki szwajc), i
    składa się z dwóch częsci: stałej marży banku 2,5% i zmiennej LIBOR6M - tyle
    kosztują kredyty międzybankowe na 6 m-cy w Londynie. Pamiętaj o ryzyku
    kursowym.
    Mieszkanie, które kupujesz musi mieć księgę wieczystą, jeśli nie ma to można
    przedstawić inną nieruchomość, która ma taką księgę. Zawsze zabezpieczeniem
    kredytu jest hipoteka.

    Pozdrawiam.Jarek

  • 3. Data: 2003-01-03 13:16:14
    Od: "Robert Wicik" <R...@o...pl>

    Użytkownik "Bartek Horoniecki" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
    > - chcę kupić mieszkanie na rynku wtórnym,
    > - nie mam wkładu początkowego,
    > - i nie chciał bym na tym wyjść jak przysłowiowy "Zabłocki na mydle"

    PKO BP - od 7,78% w PLN i zdaje się, że można wynegocjować 100% wartości.
    Szukaj tu http://www.pkobp.pl/ o kredycie "Własny Kąt".

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 4. Data: 2003-01-03 14:37:49
    Od: dg <g...@b...gnet.pl>

    Yerry wrote:

    > Cześć Bartek,
    > Polecam bank hipoteczny, z którym współpracuję. Kredytujemy do 100% wartości
    > mieszkania/domu (wyceny dokonuje bankowy rzeczoznawca).

    a zdradzisz nam jaki to bank, czy to tajemnica?
    ;)

    --
    gonT

  • 5. Data: 2003-01-03 16:00:35
    Od: t...@p...onet.pl

    > Witam grupowiczów.
    >
    > Załóżmy sytuację:
    > - chcę kupić mieszkanie na rynku wtórnym,
    > - nie mam wkładu poczštkowego,
    > - i nie chciał bym na tym wyjœć jak przysłowiowy "Zabłocki na mydle"
    >
    > Który bank Szanowna grupa by mi poleciła.
    >
    > B Horoniecki.

    > Oficjalny serwis Polskiej Reprezentacji Skoczkow Narciarskich!

    Aktualnie jedne z najlepszych kredytów w PLN są w Kredyt Banku. Niestety trzeba
    mieć wkład własny. Dlatego też polecam ofertę kolegi "Yerry". Tylko nie przez
    niego tylko bezpośrednio w banku hipotecznym. Są trzy, dane we wcześniejszych
    postach. Jeżeli skorzystasz z pośrednika to będziesz musiał zapłacić większą
    prowizję. Standardowe prowizje w bankach to 0,9-1,2%. Pozdrowienia Tensor1.

  • 6. Data: 2003-01-03 16:06:31
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > prowizję. Standardowe prowizje w bankach to 0,9-1,2%. Pozdrowienia Tensor1.

    Te banki hipoteczne (wg. Karola) to:
    **************************
    HypoVereinsbank Bank Hipoteczny SA
    RHEINHYP - BRE Bank Hipoteczny SA ( http://www.rhb.com.pl )
    Śląski Bank Hipoteczny SA
    ***************************
    Pozdrowienia Tensor1.

  • 7. Data: 2003-01-03 17:14:21
    Od: "Yerry" <j...@g...pl>

    Jak już jesteś złosliwy to przynajmniej staraj się nie skompromotować. A
    właśnie to zrobiłeś. Jak byś łaskawie zajrzał na stronę HVB to byś wiedział
    (a może wiesz), że prowizja wynosi 2%. Więc się nie ośmieszaj.
    Pa.

  • 8. Data: 2003-01-03 17:18:00
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Yerry" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wiedział
    > (a może wiesz), że prowizja wynosi 2%. Więc się nie ośmieszaj.

    To Ty się kompromitujesz wysyłając sto razy ten sam post. Jesteś po prostu
    bezczelny.

  • 9. Data: 2003-01-03 17:24:28
    Od: jo44 <j...@f...onet.pl>

    dg wrote:

    > a zdradzisz nam jaki to bank, czy to tajemnica?
    > ;)
    >
    > --
    > gonT
    Juz pisał, ze HVB.

  • 10. Data: 2003-01-03 17:26:01
    Od: "Yerry" <j...@g...pl>

    Jest to bank HypoVereinsBank Hipoteczny.
    http://hvb.hypermobile.pl/info/info_og.htm
    Kolega poniżej chyba lubi wizyty w banku i Ciebie chce do nich przekonać. Bo
    to co ja Ci mogę pomów załatwić będziesz musiał sam zrobić a to wiąze się z
    kilkoma wizytami więcej. Oczywiście zapłacisz tyle samo.
    Decyzja neleży jednak do Ciebie.
    Pozdrawiam
    Jarek