  • 1. Data: 2003-01-03 12:10:20
    Temat: lekko OT - zeznania podatkowe przez Internet
    Od: "tribeca" <t...@p...gazeta.pl>

    witam wszystkich
    od kiedy będzie możliwe składanie zeznań podatkowych przez Internet?
    w dodatku Gazet Prawnej poświęconym podatkom napisano, że dopiero od 1
    stycznia 2004 - chciałabym się upewnić, czy tak jest rzeczywiście

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-01-03 12:37:08
    Temat: Re: lekko OT - zeznania podatkowe przez Internet
    Od: g...@p...onet.pl

    w rzeczy samej mowi o tym ustawa o podpisie elektronicznym ktora naklada na
    urzedy panstwowe koniecznosc dostoswania sie do wymogow ustawy dopiero od
    2004r. Z tego co wiem ma byc (a moze juz jest) jakis pilotaz w jednym z
    wojewodztw...

  • 3. Data: 2003-01-03 12:50:49
    Od: "tribeca" <t...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > urzedy panstwowe koniecznosc dostoswania sie do wymogow ustawy dopiero od
    > 2004r. Z tego co wiem ma byc (a moze juz jest) jakis pilotaz w jednym z

    baaardzo dziękuję:)

  • 4. Data: 2003-01-03 17:25:52
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    dopiero od
    > 2004r. Z tego co wiem ma byc (a moze juz jest) jakis pilotaz w

    Miał być pilotaż w Szczecinie,
    potem mówili, że w Krakowie,
    ale tak naprawdę to nie wiadomo
    gdzie będzie