  • 11. Data: 2003-01-03 17:51:47
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny.
    Od: t...@p...onet.pl

    > Użytkownik "Yerry" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > wiedział
    >
    > To Ty się kompromitujesz wysyłając sto razy ten sam post. Jesteś po prostu
    > bezczelny.

    Facet jest agentem jednego z banków hipotecznych. Na pytanie jakiego banku nie
    odpowiedział, bo ominęła by go prowizja; klient poszedł by bezpośrednio do tego
    banku. Wydaje mi się, że ta lista nie jest miejscem na wykorzystywanie jej do
    swoich prywatnych celów zarobkowych. Mam także mieszane uczucia w stosunku do
    ludzi pracujących w poszczególnych bankach i tutaj reklamujących ich produkty.
    Jeżeli jest to jednak pełna informacja o tych produktach to można to jeszcze
    tolerować. Nawet może być przydatne. Zupełnie inaczej jest w przypadku
    wspomnianego wyżej gościa. Tensor1
    PS Prawdę powiedziawszy "walczę" z nim i jego często niepełnymi lub fałszywymi
    informacjami już od kilkunastu dni. Odniosłem już pewien sukces. Mie poleca już
    kredytów w PLN. Mam jednak już tego dość. Może ktoś przejmie pałeczkę i będzie
    bardziej radykalny niż ja.

  • 12. Data: 2003-01-03 18:02:27
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

> [...]
    poleca już
    > kredytów w PLN. Mam jednak już tego dość. Może ktoś przejmie pałeczkę i

    Właśnie widzę tę walkę i postanowiłam Cię trochę wspomóc ;-))). Facet w
    końcu przyznał, że chodzi o HVB, ale jak widzę, że rozsyła sto razy to samo,
    to mnie w końcu zdenerwował.

    Pozdrowienia,
    Glenn
    Ps. Jak mnie jeszcze bardziej zdenerwuje, to przejmę pałeczkę ;-))))))))))

  • 13. Data: 2003-01-03 20:59:34
    Od: "Yerry" <j...@g...pl>

    Typowe towarzystwo wzajemnej adoracji. Gratuluję. Może sobie jeszcze zdjęcia
    wyślijcie, bo widzę, że już się kochacie. Ale tupetu to wam nie brakuje.
    Możecie przecież wyznawać sobie to i owo w ramach prywatnych kontaktów. No a
    kolega nerwowy to już mnie przestraszył. Chyba dam spokój.
    Ale obrońcy moralności !!! Czy ktoś was upoważniał do wypowiadania się w
    imieniu wszystkich grupowiczów?. Jakoś wątpię, bo widzę, że skompromitowany
    kolega (tak,tak, ja oczywiście też jestem) widzi i czyta tylko to co chce.
    Może okulary wysłać. Podaj adres.

  • 14. Data: 2003-01-03 21:11:23
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    PLONK!

  • 15. Data: 2003-01-03 21:36:07
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:av4tmk$c5p$1@news.tpi.pl, Yerry wrote:
    > Typowe towarzystwo wzajemnej adoracji. Gratuluję.

    Nie tylko brakuje ci netykiety, ale także najzwyklejszej kultury.

    Nie pozdrawiam.

    --
    Robert

  • 16. Data: 2003-01-04 12:46:08
    Od: "Yerry" <j...@g...pl>

    Sorki, kolego, że Cię uraziłem. Miałem na myśli dwóch szanownych
    interlokutorów powyżej.
    Ale wiesz co. O kulturze zaczyna się mówić gdy brakuje komuś argumentów.
    A jak chcesz to może zrobimy test. Ja Cię zacznę szkalować i obrażać, a Ty
    będziesz starał się zdobyć na kurtuazję, etykietę i dopiero zobaczymy jak
    tam z Twoją kulturą. Co Ty na to?

  • 17. Data: 2003-01-04 13:27:35
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

> [...]
    > będziesz starał się zdobyć na kurtuazję, etykietę i dopiero zobaczymy jak

    Rozsyłasz sto razy ten sam post w niezmienionej formie, pomimo iż wykazano
    Ci, że Twoja oferta wcale nie jest konkurencyjna upierasz się przy
    swoim.Jesteś naganiaczem i na dodatek na zarzuty reagujesz w sposób
    obraźliwy. Zrób nam tę uprzejmość i nie pisz tu więcej o swoich
    super-kredytach.

  • 18. Data: 2003-01-04 16:28:37
    Od: "Marta" <n...@s...pl>

    > Jest to bank HypoVereinsBank Hipoteczny.

    ja tego banku nie polecam. mimo, że obsługa trafiła mi się nadspodziewanie
    (jak na bank) kompetentna i "proklientowska".
    oferta banku wymaga ustanowienia hipoteki PRZED uruchomieniem środków
    kredytowych, co oznacza, że musisz mieć na czym założyć hipotekę, zanim
    dostaniesz pieniądze na mieszkanie,

    pozdrawiam,
    Marta

    ps. swoj kredyt wzielam w BPH PBK- finansowo jest ok (znaczy bylo w lipcowej
    promocji- nie wiem jak teraz), ale ile sie przy tym trzeba nauzerac,
    nawalczyc..

  • 19. Data: 2003-01-04 18:55:02
    Od: Nicek <n...@g...pl>

    Yerry wrote:

> [...]
    > będziesz starał się zdobyć na kurtuazję, etykietę i dopiero zobaczymy jak

    Kolego, ta grupa to nie miejsce darmowej reklamy. Jak prowadzisz biznes,
    to wykup sobie reklamę w gazecie, albo w telewizji i spadaj stąd.

  • 20. Data: 2003-01-06 16:25:00
    Od: "Yerry" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Marta" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    lipcowej
    > promocji- nie wiem jak teraz), ale ile sie przy tym trzeba nauzerac,

    Jeśli można sprecyzować. Musiało to być mieszkanie niehipoteczne tzn nie
    miało przypisanego udziału w gruncie na którym stoi blok. W przeciwnym
    wypadku doatłabyś kredyt w HVB BH bez problemu
    Pozdrawiam Jarek