  • 1. Data: 2005-08-31 21:35:24
    Temat: Kredyt bank
    Od: mlody_book <m...@g...pl>

    Zaczynając od początku - kilka ładnych lat temu otworzyłem konto w
    Kredyt Banku. Wpłynął jeden przelew, wykonałem kilka transakcji kartą
    wyzerowując w ten sposób stan konta i zakończyłem współpracę z bankiem
    :-) Bank jednak oczywiście nie zakończył współpracy ze mną, a ściślej
    nadal naliczał opłaty. Być może wysyłał też wyciągi i monity na, dawno
    już nieaktualny, adres korespondencyjny. Z lenistwa, bezmyślności, braku
    czasu i czego tam jeszcze odkładałem uregulowanie spraw z bankiem, aż
    do.... otrzymania pisemka na adres stałego zameldowania (też już zresztą
    nie całkiem aktualny, ale pocztę w domu rodziców jeszcze co jakiś czas
    mogę odebrać ;-)) ). List zwięźle opisywał stan mojego konta (ok. -265
    PLN) oraz informował, że bank puści całą kwotę w niepamięć jeżeli
    podejmę współpracę w ciągu miesiąca. Udałem się więc dzisiaj do
    siedziby, aby dowiedzieć się co proponują. W ten sposób stałem się
    posiadaczem Ekstrakonta. Nie omieszkałem oczywiście zapytać jak długo
    powinienem je utrzymywać. Miła Pani Kasia poinformowała dość niepewnie,
    że około pół roku, co jak sądzę nie wynika z regulaminu, a raczej z jej
    lojalności wobec pracodawcy. Też pięknie :-) W każdym razie nawet jeżeli
    będę utrzymywał to konto przez 6 miesięcy, to za 47,94 PLN wykupiłem
    dług wart 256 PLN. Wygląda na obopólną korzyść. Pytanie do grupowiczów
    korzystających z usług KB - jak oceniacie to konto, obsługę, kredyt
    (interesuje mnie zwłaszcza odnawialny, ale niewykluczone też, że wkrótce
    samochodowy), karty, rachunek inwestycyjny itp. Krótko - wszystko co
    dotyczy KB, bo jeżeli jest ok, to niewykluczone, że pozostanę z tym
    kontem jako dodatkowym w stosunku do Inteligo, z którego korzystam na
    codzień. Pozdrawiam wszystkich.

    --
    "- Why do they call him a bullet dodger?
    - Because he dodges bullets, Avi." (Snatch)

  • 2. Data: 2005-08-31 22:54:48
    Temat: Re: Kredyt bank
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > lojalności wobec pracodawcy. Też pięknie :-) W każdym razie nawet jeżeli
    > będę utrzymywał to konto przez 6 miesięcy, to za 47,94 PLN wykupiłem
    > dług wart 256 PLN. Wygląda na obopólną korzyść. Pytanie do grupowiczów

    Zakladam, ze dostales do reki pismo o umorzeniu poprzednich naleznosci ?
    ;)

    Bo jesli nie, to zyjesz w MatriXie ;)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-09-01 18:50:40
    Od: "KUB'a" <k...@t...pl>

    Użytkownik "mlody_book" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > siedziby, aby dowiedzieć się co proponują. W ten sposób stałem się
    > posiadaczem Ekstrakonta. > "- Why do they call him a bullet dodger?

    To zabawny bank jest. Mnie zaproponowali obniżkę marży w kredycie
    hipotecznym jeżeli wezmę ich kartę kredytową.

    KUB'a

  • 4. Data: 2005-09-01 19:32:15
    Od: mlody_book <m...@g...pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Zakladam, ze dostales do reki pismo o umorzeniu poprzednich naleznosci ?
    > ;)

    O tym pomyślałem dopiero na hauzenie ;-( ale zadbam o to, może jutro. W
    domu jak wszedłem przez neta na konto okazało się, że zamiast wybranej
    przeze mnie karty Maestro widnieje, jakoby zamówiona przez mnie, VISA
    Elektron. Czyżby reklamacja tuż po reaktywacji?? Wysłałem już maila
    przez kb24, ale przy najbliższej wizycie na pewno zapytam i o to. A
    jeszcze dyskutowaliśmy z Panią Kasią dlaczego Master, a nie Visa.

    > Bo jesli nie, to zyjesz w MatriXie ;)

    To wcześniej nie żyłem???? ;-)))))))

  • 5. Data: 2005-09-01 19:39:14
    Od: mlody_book <m...@g...pl>

    KUB'a napisał(a):
    > To zabawny bank jest. Mnie zaproponowali obniżkę marży w kredycie
    > hipotecznym jeżeli wezmę ich kartę kredytową.
    >
    > KUB'a

    Zobaczymy. W stosunku do Inteligo mają parę opcji więcej (rachunek
    walutowy, przelewy zagraniczne, jasne zasady przyznawania kredytu
    odnawialnego) ale serwis www przypomina inteligowski sprzed kilku lat
    ;-) - choćby śmieszne ograniczenie przeglądania historii konta z
    ostatnich 90 dni, że o braku możliwości drukowania potwierdzeń w ogóle
    nie wspomnę ;-) . Czy ja dobrze doczytałem, że oni biorą prowizję za
    wpłatę na konto we własym oddziale???????????