  • 1. Data: 2005-08-31 17:01:34
    Temat: LUCAS BANK
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    Czy ktos ma konto w Lucas Banku i moze cos wiecej na ten temat
    powiedziec?oraz o samym banku czy jest on wiarygodny?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-08-31 17:10:41
    Temat: Re: LUCAS BANK
    Od: "B-B" <n...@m...com>

    Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos ma konto w Lucas Banku i moze cos wiecej na ten temat
    > powiedziec?oraz o samym banku czy jest on wiarygodny?
    > pozdrawiam

    Nie ma takiego banku w Polsce, więc pewno nikt tutaj Ci nie poradzi
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-08-31 17:17:20
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    chodzi generalnie o E-konto PRo co to za konto ?
    tylko internetowe czy jak ?

  • 4. Data: 2005-08-31 17:26:42
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    > chodzi generalnie o E-konto PRo co to za konto ?
    > tylko internetowe czy jak ?
    >
    > Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    Bank nazywa sie Lukas. Ta wersja konta ma w zalozeniu obsluge przez
    internet, operacje w placowce sa drogie, dokladny cennik przejrzysz na ich
    stronie internetowej oraz inne warianty konta. Generalnie polecam a przy
    spelnieniu kilku warunkow konto moze byc prowadzone za darmo.

  • 5. Data: 2005-09-01 09:41:03
    Od: "Witek" <w...@e...com.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > stronie internetowej oraz inne warianty konta. Generalnie polecam a przy
    > spelnieniu kilku warunkow konto moze byc prowadzone za darmo.

    A nawet dopłacają 1 PLN miesięcznie.

    Witek

  • 6. Data: 2005-09-01 10:42:35
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-09-01 11:41- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Witek, gdy pisał(a):

    > Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A nawet dopłacają 1 PLN miesięcznie.

    Najpoważniejszą wadą jest interface internetowy, który wymaga ręcznego
    odnawiania stanu konta (sam z siebie odnawia się po północy) i niekiedy
    muli się okropnie. Ale rozmaite ptacy (i Amra) ćwierkają, że ma się to
    zmienić na lepsze już niedługo.
    Co do zasady: chwalę sobie.

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 7. Data: 2005-09-01 10:46:10
    Od: "Witek" <w...@e...com.pl>

    Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości

> [...]
    > odnawiania stanu konta (sam z siebie odnawia się po północy) i niekiedy
    > muli się okropnie. Ale rozmaite ptacy (i Amra) ćwierkają, że ma się to

    Oby jak najszybciej. Konto w Lukasie to moje podstawowe konto,
    z którego realizuję wszystkie płatności i poza tym nieszczęsnym
    odświeżaniem stanu konta jestem z niego zadowolony.

    Witek