    From: mlody_book <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Kredyt bank
    Date: Wed, 31 Aug 2005 23:35:24 +0200

    Zaczynając od początku - kilka ładnych lat temu otworzyłem konto w
    Kredyt Banku. Wpłynął jeden przelew, wykonałem kilka transakcji kartą
    wyzerowując w ten sposób stan konta i zakończyłem współpracę z bankiem
    :-) Bank jednak oczywiście nie zakończył współpracy ze mną, a ściślej
    nadal naliczał opłaty. Być może wysyłał też wyciągi i monity na, dawno
    już nieaktualny, adres korespondencyjny. Z lenistwa, bezmyślności, braku
    czasu i czego tam jeszcze odkładałem uregulowanie spraw z bankiem, aż
    do.... otrzymania pisemka na adres stałego zameldowania (też już zresztą
    nie całkiem aktualny, ale pocztę w domu rodziców jeszcze co jakiś czas
    mogę odebrać ;-)) ). List zwięźle opisywał stan mojego konta (ok. -265
    PLN) oraz informował, że bank puści całą kwotę w niepamięć jeżeli
    podejmę współpracę w ciągu miesiąca. Udałem się więc dzisiaj do
    siedziby, aby dowiedzieć się co proponują. W ten sposób stałem się
    posiadaczem Ekstrakonta. Nie omieszkałem oczywiście zapytać jak długo
    powinienem je utrzymywać. Miła Pani Kasia poinformowała dość niepewnie,
    że około pół roku, co jak sądzę nie wynika z regulaminu, a raczej z jej
    lojalności wobec pracodawcy. Też pięknie :-) W każdym razie nawet jeżeli
    będę utrzymywał to konto przez 6 miesięcy, to za 47,94 PLN wykupiłem
    dług wart 256 PLN. Wygląda na obopólną korzyść. Pytanie do grupowiczów
    korzystających z usług KB - jak oceniacie to konto, obsługę, kredyt
    (interesuje mnie zwłaszcza odnawialny, ale niewykluczone też, że wkrótce
    samochodowy), karty, rachunek inwestycyjny itp. Krótko - wszystko co
    dotyczy KB, bo jeżeli jest ok, to niewykluczone, że pozostanę z tym
    kontem jako dodatkowym w stosunku do Inteligo, z którego korzystam na
    codzień. Pozdrawiam wszystkich.

    --
    "- Why do they call him a bullet dodger?
    - Because he dodges bullets, Avi." (Snatch)