  • 1. Data: 2005-08-31 22:00:49
    Temat: wypłata w bankomacie zagraniczną kartą
    Od: "mirlen" <m...@o...pl>

    Otrzymałem pytanie od syna który pracuje w Szkocji.

    Pytanie brzmi: "co dzieje sie kiedy używam angielskiej karty w bankomacie w
    polsce ? dokładnie chodzi mi o to jak jest przeliczana kwota którą wyplacam
    np. jezeli mam na koncie w moim banku tutaj 100 funtów to ile moge wypłacic w
    polsce wg. jakiego kursu jes to przeliczane ? opłaty bankowe wiem jak
    wyglądają bo dowiedziqałem sie w moim banku tutaj"

    Ja nie potrafię nanie odpowiedzieć, proszę o pomoc.
    Z góry dziękuję

  • 2. Data: 2005-08-31 22:08:45
    Temat: Re: wypłata w bankomacie zagraniczną kartą
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    mirlen wrote:
    > Ja nie potrafię nanie odpowiedzieć, proszę o pomoc.
    > Z góry dziękuję

    Wszystko ustala jego bank - lacznie z przelicznikiem.
    Kursu pewnie sie nie dowie - az mu nie rozlicza transakcji.

    Wiadomości, artykuły, przegląd prasy, plotki...