  • 1. Data: 2002-12-02 00:42:18
    Temat: Kredyt Mieszkaniowy - doradzcie
    Od: "kaśka" <l...@N...gazeta.pl>

    Doradźcie mi proszę co mam zrobić.
    Chcę zaciągnąć kredyt na 50000 tys.zł na mniej -więcej 20 lat.

    1)Czy lepiej teraz brać kredyt w Euro czy złotówkach?

    2) No i przede wszystkim jaki bank polecacie?

    pozdrawiam

    kaśka

  • 2. Data: 2002-12-02 10:22:33
    Temat: Re: Kredyt Mieszkaniowy - doradzcie
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > 1)Czy lepiej teraz brać kredyt w Euro czy złotówkach?
    >
    > 2) No i przede wszystkim jaki bank polecacie?

    Uważam, że w PLN; sugeruje Kredyt Bank (oprocentowanie 7,65%). Jeżeli jednak w
    walucie to tylko w CHF i nie w Kredyt Banku. Tensor1.
    PS. Zapoznaj się też z dyskusją pt, "Symulacja kredytów CHF - PLN"

  • 3. Data: 2002-12-03 12:37:51
    Od: "Wesoły" <x...@1...com>

    Cześc Kaśka
    Polecam
    LG petro Bank
    We frankach szwah=jcarskich maja oprocentowanuie tylko ok 3-4 % i nie mają
    dużych wymagań
    A jeśli jesteś z okolic katowic to mam namiara na spoko kolesia który też
    mnie udzielał kredytu
    w...@h...pl

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 4. Data: 2002-12-03 15:29:09
    Od: p...@o...pl

    > Doradźcie mi proszę co mam zrobić.
    > Chcę zaciągnąć kredyt na 50000 tys.zł na mniej -więcej 20 lat.
    >
    > 1)Czy lepiej teraz brać kredyt w Euro czy złotówkach?
    >
    > 2) No i przede wszystkim jaki bank polecacie?

    proponuje skorzystac z wyszukiwarki kredytow na bankierze , na pewno cos
    sensownego znajdziesz:
    http://www.bankier.pl/fo/kredyty/narzedzia/wyszukiwa
    rki/mieszkaniowe.html

  • 5. Data: 2002-12-03 19:22:37
    Od: c...@i...pl

    On Tue, 3 Dec 2002 13:37:51 +0100, "Wesoły" <x...@1...com> wrote:

> [...]
    >LG petro Bank
    >We frankach szwah=jcarskich maja oprocentowanuie tylko ok 3-4 % i nie mają

    3-4? W Millennium jest przecież 2,92 - 3,92 czyli co najmniej o 0,08
    mniej :)))

  • 6. Data: 2002-12-04 10:12:44
    Od: t...@p...onet.pl

    > proponuje skorzystac z wyszukiwarki kredytow na bankierze , na pewno cos
> [...]
    Niestety mają ciągle nieaktualne dane. Tensor1
    PS. Ciekawe, że odnosi się to do pewnych, ciągle tych samych banków!!!.