  • 1. Data: 2002-12-01 23:21:22
    Temat: BPH i komponenty
    Od: Dutch <d...@m...mob>

    Zastanawiam sie, czy BPH(PBK) moglby wreszcie zatrudnic chociaz
    cwierckompetentnych informatykow, zamiast typkow, dzieki ktorym od pol
    roku w MSIE, w Operze, w W98, w WXP, przy probie zalogowania sie do
    Sezamu widze "Zaladowanie komponentu nie powiodlo sie, logowanie nie
    jest mozliwe"? Sadzac po archiwach, jest to bug dotykajacy bardzo wielu
    uzytkownikow, a metne proby "rozwiazania problemu" poprzez usuwanie
    sciagnietych skryptow, reinstalowanie JavaVM itd., nie dosc, ze nie
    dzialaja, to jeszcze sa klasycznym przykladem filozofii "skrewilismy,
    wiec zwalmy wine na innych". *To nie jest strona Microsoftu! To witryna
    banku, ktora ma byc system zgodny z kazdym normalnym browserem w
    domyslnej konfiguracji!* A moze to byloby zbyt trudne albo odciagneloby
    czyjas uwage od wazniejszych problemow, np. tego, na jaki kolor
    przemalowac sciany w gabinecie?

  • 2. Data: 2002-12-01 23:47:28
    Temat: Re: BPH i komponenty
    Od: Dutch <d...@m...mob>

    BTW... moze do kogos tam by dotarlo, ze skoro applet z firmy
    odpowiedzialnej za ten nieporadny pseudosystem ma sie uaktualniac z
    linkow http://e-sezam.bph.pl/BPHOnl.cab,
    http://www.sezam.bph.pl/BPHOnl.cab lub http://e-bank.bph.pl/BPHOnl.cab,
    to moze rozsadnie byloby TRZYMAC ten plik wlasnie tam? Utrzymanie
    starych domen jest zbyt drogie, BPH nie moze sobie pozwolic na US$90
    rocznie? Jesli tak, to moze by chociaz wrzucic toto pod jedynie
    logiczny - skoro jest juz zmiana - nowy adres,
    http://e-bank.bphpbk.pl/BPHOnl.cab? Ale nie, ten link NIE dziala, bo to
    pewnie byloby zbyt normalne. Najzabawniejsze, ze ciagle place za te
    "usluge". Coz, chyba do jutra. Gdy bede mial ochote placic za cos, co
    nie dziala, to poszukam czegos, co chociaz bedzie ladnie wygladac - a
    Sezam nie dosc, ze nie dziala, to jeszcze ma brzydki interfejs. Blargh.

  • 3. Data: 2002-12-02 11:20:57
    Od: w...@p...onet.pl

    Ciekawe, a u mnie działa jakoś bez problemów od samego początku historii Sez@ma.
    Z jakichś powodów masz odinstalowaną MS-Javę, więc doinstaluj i nie narzekaj
    znowu tak bardzo. Gdybyś miał naprawdę domyślną konfigurację MSIE, to na pewno
    Sez@m by działał, podobnie jak u kilku tysięcy userów.
    Idealny to ten system na pewno nie jest, ale zalogować się do niego ludzie
    jednak mogą.

    W.

  • 4. Data: 2002-12-02 13:28:29
    Od: p...@i...pl

    Podzielam poniższe zdanie.
    Piękny może nie jest, ale działa jak trza. Używam Sez@ma bez problemó już dwa
    lata i powoli zapominam jak wygląda placówka banku.

  • 5. Data: 2002-12-02 13:41:59
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    p...@i...pl wrote:

    > Podzielam poniższe zdanie.
    > Piękny może nie jest, ale działa jak trza. Używam Sez@ma bez problemó już dwa
    > lata i powoli zapominam jak wygląda placówka banku.

    a ja nie podzielam, system ktory dziala tylko z java microsoftu,
    ktorej obecnie wlasciwie nie ma to kulawy system, nowoczesniejsze
    serwisy
    internetowe innych bankow dzialaja z normalna java i systemami
    innymi niz windowsy

    a sezam to dziala normalnie stosunkowo niedawno, od stycznia mial
    podawac
    aktualne dane rachunkow, a w tym roku czesto zawodzily nawet obiecane 3
    razy dziennie
    awaryjne uaktualnienia stanu rachunkow

  • 6. Data: 2002-12-02 14:15:35
    Od: MichalW <N...@b...com.invalid>

    On Mon, 02 Dec 2002 14:41:59 +0100, MarcinF <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    >serwisy
    >internetowe innych bankow dzialaja z normalna java i systemami

    Ja tez nie podzielam.
    Mam uslugi BPHSez@m i BPHPBK SMS. Ze swojego komputera nie moge wejsc
    do ustawien tej drugiej uslugi - "Blad na stronie". Reinstalacja MSIE
    i usuwanie komponentu nie pomaga. Pomoc techniczna nie wie co jest
    grane...

    Pozdrawiam
    Michal

    PS. Na komputerze w oddziale dziala, wiec problem ewidentnie zwiazany
    jest z moim.

  • 7. Data: 2002-12-02 15:43:10
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    p...@i...pl wrote:

    > Podzielam poniższe zdanie.
    > Piękny może nie jest, ale działa jak trza. Używam Sez@ma bez problemó już dwa
    > lata i powoli zapominam jak wygląda placówka banku.

    nie jestem zwolennikiem sugerowania sie naglowkami,
    ale zastanawia mnie skad to sie wzielo w naglowku zadowolonego
    od 2 lat uzytkownika systemu bphpbk, ktory zapomina
    jak wyglada placowka tego banku: out1.bphpbk.pl [193.108.177.77] ?

    proponuje zerknac tez w naglowek jego przedpiszcy ktory
    moze wskazywac ze drugi zadowolony w tym watku pisze z tego
    samego komputera

    jak sadzicie ?

  • 8. Data: 2002-12-02 17:27:50
    Od: j...@p...onet.pl

> [...]
    > domyslnej konfiguracji!* A moze to byloby zbyt trudne albo odciagneloby
    > czyjas uwage od wazniejszych problemow, np. tego, na jaki kolor

    <<Świat zaczynam naprawiać od siebie (Jupraw).>>

    Jeżeli inni nie mają problemów (ja również i to w różnych systemach), poszukaj
    przyczyny tego stanu rzeczy u siebie. Jeżeli nie możesz tego naprawić - poproś
    kolegów.
    ______
    Jupraw

  • 9. Data: 2002-12-02 18:17:59
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    j...@p...onet.pl wrote:

    > Jeżeli inni nie mają problemów (ja również i to w różnych systemach)

    dziala Ci sezam na javie innej niz microsoftowa ?

  • 10. Data: 2002-12-02 19:16:07
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

> [...]
    > od 2 lat uzytkownika systemu bphpbk, ktory zapomina
    > jak wyglada placowka tego banku: out1.bphpbk.pl [193.108.177.77] ?

    Marketoid stosowany
    :-)
    > proponuje zerknac tez w naglowek jego przedpiszcy ktory
    > moze wskazywac ze drugi zadowolony w tym watku pisze z tego
    > samego komputera

    Nie ten sam komputer, ale pewnie to samo "wyjscie" na ikonke na pulpicie
    :-)))

    M.