  • 1. Data: 2002-12-01 21:11:05
    Temat: zloty delfin z mBanku - ktos ma?
    Od: "Bastek" <b...@a...net.pl>

    Hej!

    Czy komus z Was mBank zaproponowal sam Zlotego Delfina?
    Spelniam wszystkie warunki juz od roku, saldo mam stale powyzej
    5000 PLN, a jakos bank mi nie proponuje zlotej karty....
    Oczywiscie bym jej nie przyjal (250 PLN/rok i to nie wiadomo za co),
    ale milo miec podlechtana proznosc :-)))

    Bastek

  • 2. Data: 2002-12-01 21:34:03
    Temat: Re: zloty delfin z mBanku - ktos ma?
    Od: "Marcin_" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Bastek" <b...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Oczywiscie bym jej nie przyjal (250 PLN/rok i to nie wiadomo za co),
    > ale milo miec podlechtana proznosc :-)))

    Co sie z wami ludzie dzieje, co chwila ktos by chcial zeby bank lechtal
    czyjasc proznosc ;-)
    Banki nie sa od lechtania tylko od zarabiania forsy, a 5 tys to naprawde
    niewielka kwota.

    Marcin P.

  • 3. Data: 2002-12-01 21:51:29
    Od: "Paweł" <k...@t...pl>

> [...]
    > Oczywiscie bym jej nie przyjal (250 PLN/rok i to nie wiadomo za co),
    > ale milo miec podlechtana proznosc :-)))

    no a jakby Ci zaproponowali to i tak byś jej nie przyjął i wtedy bys tu
    napisał że mBank chciał Cię naciągnąć bo proponował Ci taką samą kartę jak
    masz tyle że w złotym kolorze za 250 zł rocznie :-)

    ciężko dogodzić klientom

  • 4. Data: 2002-12-01 22:26:01
    Od: "RysioPysio" <a...@t...pl>

> [...]
    > Oczywiscie bym jej nie przyjal (250 PLN/rok i to nie wiadomo za co),
    > ale milo miec podlechtana proznosc :-)))

    Tak. Po roku zrezygnowalem z odnawiania.
    Pierwszy rok bezplatnie.

    Rysiek

  • 5. Data: 2002-12-01 23:14:18
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Bastek"
> [...]
    > Oczywiscie bym jej nie przyjal (250 PLN/rok i to nie wiadomo za co),
    > ale milo miec podlechtana proznosc :-)))

    Cóż, przy niewielkich saldach trzeba osobiście ją sobie zamówić :-). Ale
    pewnie byś dostał.
    Jakie jest saldo przy którym mBank sam trudzi się dzwonić nie wiadomo, bo
    AFAIK nikt się tu nie przyznał do takiego salda.

    Bogdan

  • 6. Data: 2002-12-02 18:58:12
    Od: a...@p...onet.pl

    > AFAIK nikt się tu nie przyznał do takiego salda.

    to ja sie przyznam ! zaproponowali mi po czterech miesiacach (saldo 20kz)
    w maju 2001

    pozdrawaim
    andrzej

  • 7. Data: 2002-12-02 19:45:02
    Od: "RysioPysio" <a...@t...pl>

    > to ja sie przyznam ! zaproponowali mi po czterech miesiacach (saldo
    20kz)
    > w maju 2001
    To ja tez sie przyznam, w kwietniu 2001 40K

    Rysiek

  • 8. Data: 2002-12-03 00:07:35
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "RysioPysio" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
    > To ja tez sie przyznam, w kwietniu 2001 40K

    A ja musiałem płacić.:-)

  • 9. Data: 2002-12-03 22:20:00
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    02 Dec 02 20:45, RysioPysio pisal do All:

    R> 20kz)

    R> To ja tez sie przyznam, w kwietniu 2001 40K

    R> Rysiek

    Mozna miec saldo szesciocyfrowe i nikt nie zaproponuje niczego jesli nie
    dało sie zezwolenia bankowi na korzystanie z danych osobowych.

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

  • 10. Data: 2002-12-04 08:48:29
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    > to ja sie przyznam ! zaproponowali mi po czterech miesiacach (saldo
    20kz)
    > w maju 2001

    No to widocznie jestes z jakiejs "niszowej grupy klientow" :-) Ja przez
    kilka miesiecy (chyba przez osiem) mialem saldo zdecydowanie przekraczajace
    20kz na jednym eMaxie i cos okolo 3,9 kz na drugim, nikt sie specjalnie nie
    zainteresowal... (inna sprawa, ze bylem raczej biernym klientem, w ogle nie
    uzywalem karty).

    A czy mozna, w przypadku spelniania warunkow na golda na eMaxie poprosic o
    golda do eKonta ? Gold do eMaxa nie jest mi specjalnie potrzebny, ale do
    eKonta by sie przydal (to znaczy niekoniecznie gold, ale w ogole wypukla
    debetowka).

    Pozdrawiam, Beniowa