  • 1. Data: 2006-01-03 10:42:26
    Temat: Kredyt Mieszkaniowy PKOBP - 8% prowizji od wczesniejszej splaty
    Od: "Albert Litwiniuk" <a...@p...com>

    Gdzie znajde informacje na temat kosmicznej prowizji od wczesniejszej splaty
    kredytu w PKO BP?
    Jak to obejsc?!

    Pozdrawiam
    Albert

  • 2. Data: 2006-01-03 11:33:09
    Od: "Albert Litwiniuk" <a...@p...com>

    Troszke mnie ulzylo, bo jak poszukalem w nowej tabeli oplat i prowizji
    PKO BP waznej od 01.01.2006r. to widze 0,8%.....
    Na szczczescie pani ksiegowa rozliczajaca kredyty mieszkaniowe
    w Oddziale Glownym w Krakowie sie "troche" pomylila w rozmowie tel....

    ale i tak swinstwo robic takie rzeczy....

    Albert

  • 3. Data: 2006-01-03 15:25:31
    Od: Krzysiek Jeżyna ze Szczecina <p...@p...onet.pl>

    On Tue, 3 Jan 2006 12:33:09 +0100, "Albert Litwiniuk"
    <a...@p...com> wrote:

    >ale i tak swinstwo robic takie rzeczy....

    Zgadza się, to jest świństwo, biorąc pod uwagę to, co dzieje się na
    rynku kredytów hipotecznych. Mnie się udało, dwa lata temu
    skorzystałem z jakiejśc promocji i wcześniejszą spłatę mam bez
    dodatkowych obciążeń. Tak mnie jednak tknęło, że aż dzisiaj zajrzę do
    umowy.

    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Positronic Intelligent Thorough Exploration Replicant

  • 4. Data: 2006-01-03 16:02:33
    Od: "Albert Litwiniuk" <a...@p...com>

    i w tym rzecz....

    w umowie tego NIE MA!

    Jest w Regulaminie Kredytu "Wasny Kąt", gdzie jest napisane, ze moze sie
    zmienic, no i sie wlasnie zmienilo....

    Jesli sie nie jest w stanie zapewnic klientom konkurencyjnego kredytu, to
    trzeba cos wymyslic, by nie przechodzili do innych bankow. Jestem wrecz
    uczulony na takie praktyki, dlatego z przyjemnoscia bez prowizji NADPLACAM
    dzis 99% kredytu, a potem (juz jutro) robie calkowita splate koncowki i
    place minimalna prowizje, czyli 200pln

    Pozdrawiam
    Albert

    Użytkownik "Krzysiek Jeżyna ze Szczecina" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:mr4lr15ru9u3fm6etgfjp32q1tlsqc0ct5@4ax.com...

  • 5. Data: 2006-01-04 09:26:47
    Od: "MrMrooz" <m...@s...gazeta.pl>

    Użytkownik "Albert Litwiniuk" <a...@p...com> napisał w wiadomości
    > Gdzie znajde informacje na temat kosmicznej prowizji od wczesniejszej
    > splaty
    > kredytu w PKO BP?
    Masz na myśli wcześniejszą spłatę całości zadłużenia czy też części?

    Bo z toip w htmlu wynika, że spłata części jest bezpłatna:
    http://www.kredytmieszkaniowy.pkobp.pl/prowizje.php
    http://www.pkobp.pl/index.php/id=i_09/zone=-1/sectio
    n=indy

    a w toip w pdf (na końcu strony):
    http://www.pkobp.pl/index.php/id=aktualo/akt_id=4384
    /zone=-1/section=ogol
    w ogóle nie ma mowy o spłacie części - jest tylko całkowita spłata = 0,8%
    min 200 lub przewalutowanie - też 0,8%.

    Jeżeli toip w htmlu jest aktualny i zgodny z prawdą, to najlepiej zrobić tak
    jak napisałeś w innym poście w tym wątku.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 6. Data: 2006-01-04 12:24:50
    Od: Krzysiek Jeżyna ze Szczecina <p...@p...onet.pl>

    On Tue, 3 Jan 2006 17:02:33 +0100, "Albert Litwiniuk"
    <a...@p...com> wrote:

> [...]
    >dzis 99% kredytu, a potem (juz jutro) robie calkowita splate koncowki i

    He, he, właśnie taką formę spłaty doradziła mi Pani podczas
    podpisywania umowy :-)

  • 7. Data: 2006-01-04 13:02:35
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    Albert Litwiniuk wrote:
> [...]
    > dzis 99% kredytu, a potem (juz jutro) robie calkowita splate koncowki i

    Możesz zrobić jeszcze lepiej - nadpłacić 99,99% kredytu (bez np. 2
    groszy) a potem niech to sobie ściągają w równych ratach co miesiąc.

    Dzięki temu nie zapłacisz opłaty za całkowitą spłatę kredytu. W ogóle to
    możesz to spłacać i przez 10 lat jak bedą chcieli - ty nie chcesz
    przecież nadpłacić całego kredytu wcześniej :-)

    Ciekawe jak rozwiążą taką zagadkę..

    reik.

  • 8. Data: 2006-01-04 14:40:58
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    In message dpgh1b$av3$...@n...onet.pl, Remigiusz Babicz
    <r...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > to możesz to spłacać i przez 10 lat jak bedą chcieli - ty nie chcesz
    > przecież nadpłacić całego kredytu wcześniej :-)

    Np każą ci podpisać aneks zmniejszający wysokość raty miesięcznej
    do 1 grosza.
    Za aneks zapłacisz np 250 zł.
    Po spłaceniu drugiej, ostatniej raty zapłacisz za całkowitą spłatę
    przed terminem: np 200zł

    Może być? :)

    Miroo

  • 9. Data: 2006-01-04 15:01:51
    Od: Tomasz Tybulewicz <t...@w...pl>

    Miroo wrote:

> [...]
    > do 1 grosza.
    > Za aneks zapłacisz np 250 zł.
    > Po spłaceniu drugiej, ostatniej raty zapłacisz za całkowitą spłatę

    A jeśli po nadpłaceniu (kwota kredytu - 2gr) nie zgodzi się na
    podpisanie aneksu to co?
    Bank wypowiada kredyt i zmusza do spłacenia reszty zadłużenia w terminie
    natychmiastowym, tak?
    Chyba o to chodzi :D

    Tomek

  • 10. Data: 2006-01-04 15:06:51
    Od: Tomasz Tybulewicz <t...@w...pl>

    Miroo wrote:

> [...]

    podpisanie aneksu to co?
    Bank wypowiada kredyt i zmusza do spłacenia reszty zadłużenia w terminie

    http://tybulewicz.com/
    Programista - organizm przetwarzający kofeinę na oprogramowanie.