  • 11. Data: 2008-03-22 18:26:29
    Temat: Re: Kredyt Bank na MINUS
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Wojciech Bancer pisze:
    > Dnia 22.03.2008 jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> napisał/a:
    >
    > [...]
    >
    > Cena. Korzystniej wypada choćby Nordea Spectrum.

    Nie znam Nordea, ale w TOiP wyczytałem , że
    token kosztuje 20 PLN miesięcznie.
    Sezam MAX możesz w łatwy sposób dostać
    przez 12 miesięcy bezpłatny.

  • 12. Data: 2008-03-22 20:18:12
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > niestety
    > korzystam 10 lat i zaczynają się bóle z bankomatami
    > ogólnie info proste i klarowne. wypłaty z bamkomatów Euronet i Banku
    > Spółdzielczego bez prowizji.
    > ale niestety tylko te które są w ulotce i na stronie, więc noś ulotkę w
    > kieszeni albo naucz się wszystkich na pamięć :)
    > wypłata z bankomatu Euronet w Wawie 4000 tys - prowizja 105 PLN!!
    > wypłata z bankomatu BS w jakiejś wiosce 500 zł - prowizja 16,8 PLN
    > cóż.. czas szukać nowego banku

    Volkswagen -prowadzenie 5PLN/mies, wyplaty>400zl ze wszystkich bankomatow
    free, ponizej 1,5PLN

  • 13. Data: 2008-03-23 01:09:17
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik scream napisał:
    > Dnia Sat, 22 Mar 2008 11:41:58 +0100, glang napisał(a):
    >
    > (...)
    >
    > A może przeczytaj TOiP? Przypadkiem nie jest tak, że wypłata bez prowizji z
    > bankomatów euronetu NIE ZNAJDUJĄCYCH SIĘ w placówkach bankowych? (czyli np.
    > wolnostojący na ulicy albo w centrum handlowym, ale nie przy banku)

    Przypadkiem nie jest.

    http://www.kredytbank.pl/o_banku/piB

    Uwaga!

    Bezprowizyjne wypłaty są możliwe w urządzeniach następujących banków
    oznaczonych logo Euronet: MultiBank, Lukas Bank, Raiffeisen Bank.
    Bankomaty banku BPH oznaczone logo Euronet nie wchodzą w skład
    bezprowizyjnej sieci dla Klientów Kredyt Banku S.A.

    Dodam jeszcze, że np. Euronet w lubelskim oddziale "prawdziwego" BRE
    (nie Multi) też jest bezprowizyjny.

    Przemek

  • 14. Data: 2008-03-23 08:13:10
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    Dnia 22.03.2008 jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> napisał/a:

    [...]

    > Nie znam Nordea, ale w TOiP wyczytałem , że
    > token kosztuje 20 PLN miesięcznie.

    Nie jest obowiązkowy z tego co mi wiadomo.

    > Sezam MAX możesz w łatwy sposób dostać
    > przez 12 miesięcy bezpłatny.

    A potem się przenosić? Dla mnie przenoszenie konta to jest
    kupa manewrów, więc jak już, to wolałbym to robić jak
    najrzadziej.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 15. Data: 2008-03-23 10:49:51
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Wojciech Bancer pisze:

    > Nie jest obowiązkowy z tego co mi wiadomo.

    To jak wówczas się autoryzuje transakcje??

  • 16. Data: 2008-03-23 18:10:24
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Sun, 23 Mar 2008 11:49:51 +0100, jo44 napisał(a):

    > To jak wówczas się autoryzuje transakcje??

    karta kodów

    Xenocide

  • 17. Data: 2008-03-24 07:21:12
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Czy są jakieś przeszkody by założyć np
    > Sezama MAXa w Bank BPH SA??

    hehe. a wiesz że mam. i to darmowego :)
    w KB mam 20 tys limitu i to co pisał ktoś niżej. nie chce mi się przenosić.
    ale okazuje się że limit do maja i teraz mogę mieć tylko 10 tys bo takie
    przepisy dla prowadzących działalność itp itd.
    więc miara się przebrała
    pzdr
    GL

  • 18. Data: 2008-03-27 15:22:19
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    No to ch...y bank, bo do byle_jakiego bankomatu czesto się własnie po drobne biega.
    JaC

    -----