  • 1. Data: 2008-03-21 10:29:33
    Temat: Polbank - chłopaki sie nie spieszą
    Od: "Tk" <_...@t...pl>

    Witam, jestem ciekaw jak dlugo trwala procedura przyznawanie kredytu na
    samochod w Waszym przypadku?
    Ja podpisalem papiery w zeszly wtorek i do tej pory nic. Moze lepiej zmienic
    bank? Jakie macie doswiadczenia
    z Polbankiem?

    Pozdrawiam, TK

  • 2. Data: 2008-03-21 11:09:26
    Temat: Re: Polbank - chłopaki sie nie spieszą
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    Tk pisze:
> [...]
    > samochod w Waszym przypadku?
    > Ja podpisalem papiery w zeszly wtorek i do tej pory nic. Moze lepiej

    kredytu nie bralem i brac nie zamierzam ale jestem u nich TYLKO dlatego,
    ze maja 5,5%, bezplatna karte do konta oszczedzajacego i, jakby nie
    patrzec, bardzo dobre wplatomaty. poza tym jest ich sporo w centrum warszawy

  • 3. Data: 2008-03-21 19:33:22
    Od: Ochódzki <j...@p...onet.pl>

    Tk pisze:
> [...]
    > samochod w Waszym przypadku?
    > Ja podpisalem papiery w zeszly wtorek i do tej pory nic. Moze lepiej

    Brałem u nich kredyt hipoteczny i doświadczenia mam jak najgorsze.
    Pisałem o tym na grupie, poszukaj w archiwum. Takich opinii jak moja
    jest więcej. Generalnie jeśli zależy ci na czasie i nie chcesz się
    denerwować to zmień bank.

    Ochódzki

  • 4. Data: 2008-03-21 19:47:50
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 21 Mar, 20:33, Ochódzki <j...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    > Pisałem o tym na grupie, poszukaj w archiwum. Takich opinii jak moja
    > jest więcej. Generalnie jeśli zależy ci na czasie i nie chcesz się

    Czytalem, ze rozne produkty tego samego klienta rozpatruja u nich
    rozne departamenty nie porozumiewajace sie ze soba, a czesto koncowe
    decyzje przy powazniejszych kwotach zapadaja w dziale ryzyka w Grecji
    - stad i opoznienia i prawdopodobnie duza ilosc odrzutow przy
    drozszych produktach - Grecy maja czas, a na koniec porownuja do
    greckich zarobkow i realiow.

  • 5. Data: 2008-03-26 12:32:36
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <fs12hs$fpg$1@news.onet.pl>,
    Ochódzki <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Generalnie jeśli zależy ci na czasie i nie chcesz się
    > denerwować to zmień bank.

    Byle nie na mBank.

    TA

  • 6. Data: 2008-03-26 22:07:22