  • 1. Data: 2008-03-21 11:25:00
    Temat: kredyt a wejscie RP do euro
    Od: "rafaello" <z...@i...pl>

    Witam
    Jakie jest ryzyko wzrostu kosztów kredytu hipotecznego w CHF który chce
    zaciągnąć w sytuacji gdy za powiedzmy kilka lat RP wejdzie do strefy EURO ?
    Macie pomysły na jakieś scenariusze w tej materii ?

    --
    rafal

  • 2. Data: 2008-03-21 18:54:42
    Temat: Re: kredyt a wejscie RP do euro
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rafaello" <z...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ?
    > Macie pomysły na jakieś scenariusze w tej materii ?

    Wejscie Polski do strefy EUR nie nastapi tak szybko i nie przejmowalbym sie
    tym tak bardzo. Same checi wejscia naszego kraju nie wystarcza.
    Jezeli masz kredyt w innej walucie to jestes zalezny od polityki tego
    panstwa, jezeli mowimy o CHF to trudno wrozyc co bedzie z ta waluta za np.
    20 lat. Osobiscie wydaje mi sie, ze relacje kursowe miedzy EUR i CHF beda
    bardziej stabilne w dluzszym okresie czasu niz miedzy PLN a CHF.
    Martw sie bardziej o kurs CHF do PLN.