  • Data: 2002-11-04 11:15:55
    Temat: Re: Kredyt Bank ma zwalniać 1000 pracowników
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I pomyslec ze to w glownej mierze przez bande zaj***nych
    > ksiezy ktorzy nabrali kredytow i spier***ili za granice na placowki.
    >
    > Sorry za slownictwo ale moja zona przez to stracila prace (redukcja).
    >
    > pozdry (wkurzony) Ja$ek

    Sorki Gosciu, ale Ci sie chyba troche pomylilo (swoja droga o czym Ty
    piszesz?)

    A tak swoja droga, to jak Bree udzielil kredytu stoczni a ta jest
    niewyplacalna
    i bank ma teraz problem to :

    1) jest to wina stoczni, bo nie ma jak oddac
    czy tez
    2) jest to wina banku, lub jego ludzi, ze pozyczaja tak glupio pieniadze
    bez nalezytego zabezpieczenia

    Starac sie o kredyt to moze kazdy, nawet oszust. Rola i zadaniem banku
    jest eliminowac takich i nie udzielac im kredytu.

    MarcinP