  • Data: 2002-11-05 13:43:43
    Temat: Re: Kredyt Bank ma zwalniać 1000 pracowników
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > He, he, he. Czyli wszystkie polskie banki niestety padaja. BRE
    > zwalnia, Pekao zwalnia, BPH PBK zwalnia, PKO BP zwalnia....
    >
    > Huh - gratuluje przenikliwosci...

    Może z moją przenikliwością jest rzeczywiscie bardzo żle. Ale KB zwalnia aż
    15% pracowników (wg. Prawa i Gospodarki z 30 pazdziernika, KB zatrudnia 7000
    osób). Moim zdaniem procentowo jest to bardzo dużo. Czy zwolnienia w bankach, o
    których wspominasz też były tej skali ???. Tensor1.
    PS. Co więcej na początku roku zapowiadano zysk w granicach 200 mln. Z kolei
    teraz ma byc strata 200 mln. Czy to nic nie znaczy?.