  • 21. Data: 2003-02-24 18:31:10
    Temat: Re: Krata kredytowa dla żony - jaka najlepsza?
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "blad" <b...@W...pl> napisał

    > Użytkownik "Witek"

    > ale BZWBK przynosi zyski a do BRE nie kazdy ma zaufanie ;-))
    > *** blad ***

    Ehhhh ;-)) A z DC czy kk citi tez nie korzystasz, bo to jest member of citigroup
    ? ;-)

    --
    Witek

  • 22. Data: 2003-02-24 18:59:57
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Jarosław Lech" <j...@a...net.pl> napisał
    >
    > No i do tego mozna ustawic limity dla okreslonych rodzajow transakcji.

    I to jest wyraźny plus dla Multi

    > Oj, nie ;P Najbezpieczniejsza karta jest DC, a z kredytowek jest KK
    citi !!!
    > Z tego co mowil ostatnio KOJOT, to uzywa tylko DC.

    Przepraszam, jakoś automagicznie, na podstawie kilku wcześniejszych
    postów, odnosiłem się tylko do tych dwóch kart. Ale i tak pamiętam, że
    Kojot ma (miał) bardzo duże zaufanie do tego, co robi BZ WBK (nawet
    specjalnie przeszukiwałem (archiwum KART, bo jakoś sam Kojot mi nie
    odpowiedział).

    > IMHO kk multi jest lepsza od bzwbk.

    Jedno mnie mnie bardzo mocno skłanie ku BZ WBK: opisane
    indywidualne, osobiście przetestowane, przyjazne podejście kiedy
    spóźniłem się ze spłatą (vs dziwne zasady udzielania kredytów kartowych
    w Multi).

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl

  • 23. Data: 2003-02-24 20:37:41
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "Jarosław Lech" <j...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > - za to jeśli chodzi o bezpieczeństwo, to mimo szumu robionego przez
    > Multi, dla Kojota nadal chyba jedną z najbezpieczniejszych kart jest
    KK
    > BZ WBK, a ten facet wie co mówi;

    A mówił tak (KARTY):
    - 28-06-2002: "Na dzien dzisiejszy poza PolCardem i WBK nie widze
    centrum autoryzacyjnego,
    dla ktorego walka z naduzyciami bylaby priorytetem.";
    - 13-08-2001: "Juz kilka razy na tej liscie oraz w mediach
    przekazywalem informacje, ze wypracowalismy w miare skuteczna procedure
    chwytania tych, ktorzy dokonuja transakcji w polskich sklepach
    internetowych. Nie ukrywam, ze mimo brakow prawnych, udalo sie nawiazac
    znakomita wspolprace z E-Card'em i POLCARD'em oraz ich kontrahentami.
    Jezeli jeszcze do tego dolozy sie bank (chwala za znakomita robote WBK)
    to jak widac efekty sa. Lacznie w tym roku mamy juz zatrzymanych 16
    carderow."

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl

  • 24. Data: 2003-02-25 17:03:56
    Temat: Re: Re: Krata kredytowa dla żony - jaka najlepsza?
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Feb 24, 2003 at 07:14:28PM +0100, blad wrote:

    >Użytkownik "Witek"
    >
    >ale BZWBK przynosi zyski a do BRE nie kazdy ma zaufanie ;-))

    A jakie to ma znaczenie? ;-)

    --

    --w

  • 25. Data: 2003-02-26 07:28:16
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Wojtek Piecek wrote:

    > A jakie to ma znaczenie? ;-)

    jak to jakie ? - widac BZWBK bardziej dba o swoj interes niz BRE a wiec
    klient zostanie bardziej oskubany w BZWBK..:-)

    D.