  • 11. Data: 2003-02-21 10:43:34
    Temat: Re: Krata kredytowa dla żony - jaka najlepsza?
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Glenn wrote:

    > Teraz z wypukłą też często czekasz na autoryzację.

    ale nie zawsze

    > Rozmawiamy o karcie kredytowej, to czy ona jest płaska nie ma wpływu
    > na GP

    nie wiesz o czym piszesz. VE kredytowa ING w ogole nie ma grace period.

    D.

  • 12. Data: 2003-02-21 11:18:55
    Od: m...@p...fm

> [...]
    > sie w ciemno na reklamowki wszystkich ktorych beda chcieli do tego programu
    > kiedykolwiek wlączyć)
    >
    > Karta ta ma jedna podstawową zalete - BZ-WBK oferuje bezplatny dostep do
    > podgladu operacji na karcie przez internet. Nie musisz miec tam rachunku -
    > widzisz po paru dniach zrobione operacje, dostepny limit, zestawienie
    > operacji do splaty.
    >   Nie musisz czekac na zestawienie operacji na papierze - sam je ogladasz i
    > wpisujesz w jakims swoim e-banku przelew z przyszla data zeby splacic w

    OK. Ale na stronie WBK w tabeli opłat i prowizji karta Profit i nie-Profit
    kosztuje chyba tyle samo? 58zł
    Jak to jest z ubezpieczeniem transakcji tej karty i pakietem ubezpieczeń?
    Działa, czy to tylko chwyt reklamowy (http://faq4pbb.netforia.pl/index.php?
    id=29&cat=karty&start=0)?
    Żona jest w Proficie - to chyba KK Profit?

    Michał

  • 13. Data: 2003-02-21 12:04:40
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    <f...@w...pl> wrote in message
    > A co powiesz o karcie Multibanku?

    Używam, jestem zadowolny :-) IMHO atrakcyjniejsza i z lepszym ubezpieczniem
    (mam limit pow. 4k) niż BZBWK.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 14. Data: 2003-02-21 12:08:40
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Citi?
    PKO BP?

    MJ

  • 15. Data: 2003-02-21 13:14:36
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Dave wrote:

    > ale nie zawsze

    teraz coraz częściej, niestety

    > nie wiesz o czym piszesz. VE kredytowa ING w ogole nie ma grace
    > period.

    Ok. VE ING jest rzeczywiście osobliwa - dla mnie ta karta wobec tego nie ma
    większego sensu.

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 16. Data: 2003-02-21 13:18:52
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > teraz coraz częściej, niestety

    Ostatnio w terminalu BZWBK VC Multi zaplacilem bez autoryzacji. No chyba, ze
    autoryzacja byla krotka - nie widzialem wyswietlacza.

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 17. Data: 2003-02-21 13:46:04
    Od: "mirek" <m...@N...pl>

    <m...@p...fm> wrote in message
    > Wita,
    >
    > Czy mógłby mi ktos doradzić jaką karte kredytową mogła by sobie wyrobić
    moja
    > żona?

    mhm... może taka od razu zablokowana :-)

    mirek

  • 18. Data: 2003-02-23 17:55:01
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>
    napisał w wiadomości news:b354nc$j3g$1@news.polbox.pl...
    > <f...@w...pl> wrote in message
    >
    > Używam, jestem zadowolny :-) IMHO atrakcyjniejsza i z lepszym
    ubezpieczniem
    > (mam limit pow. 4k) niż BZBWK.

    KK VC BZ WBK - główną ja i dodatkową żona - używam od prawie 2 lat
    (nie mając tam ROR-u), od kilku miesięcy KK VC Multibanku (tylko
    główną). Na pewno kartą Multi kilkakrtotnie płaciłem w Internecie
    (Enter, Helion - z autoryzacją on line), kartą BZ WBK chyba kiedyś też,
    ale już dokładnie nie pamietam. W sumie więc trudno mi jeszcze ze mówić
    o tej drugiej, ale pierwszą poznałem już dość dobrze (co miesiąc co
    najmniej kilkanaście płatności, na razie tylko w kraju). Osobiście nie
    doznałem afrontu ze strony Multi, ale pojawiało się na tym forum wiele
    głosów (żali) kandyddatów do karty, że Multi nie przyznało kredytu, mimo
    że (a może właśnie dlatego, że) inne banki przyznały bez zastrzeżeń. W
    każdym razie ja kłopotów nie miałem, mimo że mam 2 limity kredytowe i
    kartę BZ WBK (choć jestem w tej uprzywilejowanej sytuacji, że jestem
    "mundurowy", czyli "budżetowy", co pewnie ma duży wpływ na ocenę
    stabilności zatrudnienia). Kłopot z płatnością miałem do tej pory tylko
    2 razy: jednym razem "panienka" w Realu nie wsuwała karty do czytnika
    jak należy, drugim razem starsza pani w aptece w ogóle nie za bardzo
    wiedziała, jak zrealizować płatność. Jak widać kłopty te były niezależne
    od samej karty :-)
    Przydatność i użyteczność bydwu kart w zasadzie można by ocenić
    jednakowo, a diabeł tkwi w szczegółach:
    - BZ WBK jest (było) bardziej przyjazne w procedurze przyznania i
    podwyższenia kredytu;
    - podgląd operacji przez Internet jest czytelniejszy i pełniejszy w BZ
    WBK (w Multi na www nie znalazłem terminu spłaty karty - samemu trzeba
    sobie policzyć wg dnia zestawienia albo liczyć na zestawienie
    papierowe);
    - co do ubezpieczenia - nie pamiętam warunków BZ WBK (jak brałem kartę
    ubezpieczenia jeszcze nie było), ale wg tego co przeczytałem na pbb, to
    tu rzeczywiście punkt dla Multi;
    - za to jeśli chodzi o bezpieczeństwo, to mimo szumu robionego przez
    Multi, dla Kojota nadal chyba jedną z najbezpieczniejszych kart jest KK
    BZ WBK, a ten facet wie co mówi;
    - nie chcę próbować tego z Multi, ale w BZ WBK jak przegapiłem termin i
    spłaciłem zadłużenie 1 dzień po terminie (z brakiem spłaty kwoty
    minimalnej), to już po naliczeniu odsetek i prowizji za brak spłaty
    kwoty minimalnej, na mój wniosek anulowano jedną z tych opłat.
    Dwóch kart na raz (kredytowych) na dłuższą metę utrzymywał nie będę,
    chyba że w ramach promocji za połowę ceny, jeśli więc przyjdzie mi
    zrezygnować z którejś, to raczej z Multi.

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl

  • 19. Data: 2003-02-24 14:11:52
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Jarosław Lech" <j...@a...net.pl> napisał

> [...]
    > WBK (w Multi na www nie znalazłem terminu spłaty karty - samemu trzeba
    > sobie policzyć wg dnia zestawienia albo liczyć na zestawienie

    W multi jest bardzo duzo opcji w inecie, ale sa troche pomieszane ;-// Termin
    splaty jest w pierwszej zakladce - szczegóły umowy: "Data wymaganej spłaty" ;)

    > - co do ubezpieczenia - nie pamiętam warunków BZ WBK (jak brałem kartę
    > ubezpieczenia jeszcze nie było), ale wg tego co przeczytałem na pbb, to
    > tu rzeczywiście punkt dla Multi;

    No i do tego mozna ustawic limity dla okreslonych rodzajow transakcji.

    > - za to jeśli chodzi o bezpieczeństwo, to mimo szumu robionego przez
    > Multi, dla Kojota nadal chyba jedną z najbezpieczniejszych kart jest KK
    > BZ WBK, a ten facet wie co mówi;

    Oj, nie ;P Najbezpieczniejsza karta jest DC, a z kredytowek jest KK citi !!!
    Z tego co mowil ostatnio KOJOT, to uzywa tylko DC.

    > Dwóch kart na raz (kredytowych) na dłuższą metę utrzymywał nie będę,
    > chyba że w ramach promocji za połowę ceny, jeśli więc przyjdzie mi
    > zrezygnować z którejś, to raczej z Multi.

    IMHO kk multi jest lepsza od bzwbk.

  • 20. Data: 2003-02-24 18:14:28
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Witek"
    > IMHO kk multi jest lepsza od bzwbk.

    ale BZWBK przynosi zyski a do BRE nie kazdy ma zaufanie ;-))
    *** blad ***