  • 1. Data: 2006-03-26 18:09:50
    Temat: Koszt zaświadczenia o odsetkach kredytu hipotetycznego
    Od: kropka <"nickman20(at)pseudonim(kropka)pl">

    Witam wszystkich,

    Mój bank życzy sobie 100 PLN za wydanie zaświadczenia o odsetkach od
    kredytu hipotetycznego, które potrzebne mi jest do odliczenia ulgi
    odsetkowej.
    Wydaje mi się że to trochę przesada, chciałbym się zorientować jak to
    wygląda w innych bankach, czy może ktoś już pobierał takie zaświadczenie ?

    --
    NickMan

    nickman20(at)pseudonim(kropka)pl ==> zamien (at) na @ i (kropka) na .

  • 2. Data: 2006-03-26 18:11:49
    Od: "Darek" <0...@n...poczta.onet>

    > Wydaje mi się że to trochę przesada, chciałbym się zorientować jak to
    > wygląda w innych bankach, czy może ktoś już pobierał takie zaświadczenie ?

    BPH - 30zł

    Darek

  • 3. Data: 2006-03-26 18:51:13
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    "kropka" <"nickman20(at)pseudonim(kropka)pl"> wrote in message
> [...]
    > Wydaje mi się że to trochę przesada, chciałbym się zorientować jak to
    > wygląda w innych bankach, czy może ktoś już pobierał takie zaświadczenie ?

    Kredyt Bank - 20 PLN
    Bardzo ladnie rozpisane na lata i transze.

    kursor

  • 4. Data: 2006-03-26 19:14:09
    Od: NickMan <n...@u...pseudonim.pl>

[...]

    Dzięki za info,  z tego wynika że Fortis nieźle zdziera.

  • 5. Data: 2006-03-26 19:48:11
    Od: "Karol \"Czorny\" G." <z...@b...tenbit.pl>

    > Wydaje mi się że to trochę przesada, chciałbym się zorientować jak to
    > wygląda w innych bankach, czy może ktoś już pobierał takie zaświadczenie ?

    Millennium - 6 zeta. Wszystko elegancko rozpisane czytelnie.
    PZDR
    K.G.

  • 6. Data: 2006-03-26 20:30:30
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    mBank - 15 zł

  • 7. Data: 2006-03-27 07:37:12
    Od: m...@p...pl (McMac)

    PKO: 50zł.
    --
    - Maciej Kulawik ----------------
    - m...@p...pl --------------

  • 8. Data: 2006-03-27 15:02:04
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "kropka" <"nickman20(at)pseudonim(kropka)pl"> napisał w
    wiadomości news:4426d8e5@news.vogel.pl...
    > Mój bank życzy sobie 100 PLN za wydanie zaświadczenia o odsetkach od
    > kredytu hipotetycznego, które potrzebne mi jest do odliczenia ulgi
    > odsetkowej.

    podaj nazwe banku. Nie trzymaj nas w ciekawości...

    --
    pozdro
    P.

  • 9. Data: 2006-03-27 15:38:06
    Od: "Darek" <0...@n...poczta.onet>

    > podaj nazwe banku. Nie trzymaj nas w ciekawości...

    Chyba o Fortis chodzi

    Darek

  • 10. Data: 2006-03-27 17:56:53
    Od: NickMan <n...@u...pseudonim.pl>

    gg wrote:
    > Użytkownik "kropka" <"nickman20(at)pseudonim(kropka)pl"> napisał w
    > wiadomości news:4426d8e5@news.vogel.pl...
    >
    > podaj nazwe banku. Nie trzymaj nas w ciekawości...

    Już pisałem wyżej że chodzi o Fortis