  • 1. Data: 2006-03-26 15:01:12
    Temat: IKE - gdzie założyc??
    Od: Marek <m...@o...pl>

    Planuje otwarcie Indywidualnego Konta Emerytalnego , gdzie polecacie
    zainwestowac? Mysle o Skandii, Arka BZWBK, ew.PKO Credit Suisse. Czy
    jesli mam 31 lat i do emerytury jeszcze 29lat, to podzial 60% akcje, 40%
    fundusz stabilnego wzrostu jest rozwiazaniem optymalnym?

  • 2. Data: 2006-03-27 05:27:01
    Temat: Re: IKE - gdzie założyc??
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Uzytkownik "Marek" <m...@o...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > mam 31 lat i do emerytury jeszcze 29lat, to podzial 60% akcje, 40% fundusz
    > stabilnego wzrostu jest rozwiazaniem optymalnym?

    zobacz IKE w mBanku - masz tam fundusze bez prowizji za zakup
    co do podzialu, to ja bym dorzucil jeszcze obligacyjne i pieniezne zamiast
    czesci tych akcyjnych

  • 3. Data: 2006-03-27 12:07:50
    Od: "Marcin" <n...@n...ocm>

    Witam

    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:e07t1s$ngk$1@news.onet.pl...

    > zobacz IKE w mBanku - masz tam fundusze bez prowizji za zakup

    W Arce tez nie ma prowizji za nabycie w ramach IKE. Wyniki lepsze
    niz w mB. Do tego bank ma oddzialy w ktorych duzo latwiej zalatwic
    papierkologie niz przez poczte w mB.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 4. Data: 2006-03-27 18:37:17
    Od: Bronislaw Wolyniec <w...@S...poczta.onet.pl>

    Dnia Sun, 26 Mar 2006 17:01:12 +0200, Marek napisał(a):

> [...]
    > jesli mam 31 lat i do emerytury jeszcze 29lat, to podzial 60% akcje, 40%
    > fundusz stabilnego wzrostu jest rozwiazaniem optymalnym?

    IKE? Nigdzie! Kupuj samemu fundusze.

    Pozdrawiam,
    http://www.bwportal.pl
    Twoje finanse...

  • 5. Data: 2006-03-27 18:53:22
    Od: "marlod" <m...@o...pl>

> [...]
    > czesci tych akcyjnych
    >
    >Ale nie sadzisz ze w czasie prawie 30 lat fundusze akcyjne przyniosa jednak
    wiecej zysku niz skarbowe i obligacyjne???

  • 6. Data: 2006-03-28 08:15:51
    Od: "Marcin" <n...@n...ocm>

    Witam

    Użytkownik "Bronislaw Wolyniec" <w...@S...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gyt24ia1chit.lx2t4lpqppzf$.dlg@40tude.net...

    > IKE? Nigdzie! Kupuj samemu fundusze.

    Przeciez IKE to te same fundusze, ktore mozesz kupic takze 'normalnie'.
    Zalety IKE to nizsze oplaty (w niektorych wypadkach) za nabycie oraz
    brak koniecznosci placenia belkowego po pewnym czasie. Ale gdyby
    zaszla koniecznosc wczesniejszej wyplaty to nie ma problemu, po prostu
    zaplacisz belkowe.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 7. Data: 2006-03-28 19:45:42
    Od: Bronislaw Wolyniec <w...@S...poczta.onet.pl>

    Dnia Tue, 28 Mar 2006 10:15:51 +0200, Marcin napisał(a):

    > Przeciez IKE to te same fundusze, ktore mozesz kupic takze 'normalnie'.
    > Zalety IKE to nizsze oplaty (w niektorych wypadkach) za nabycie oraz

    No wlasnie IKE to wyzsze oplaty, tyle ze ukryte. Dlatego polecam
    samodzielne kupowanie FI. Lepiej placic 19% od zysku niz kilka procent od
    calosci.

    Pozdrawiam,
    http://www.bwportal.pl
    Twoje finanse...

  • 8. Data: 2006-03-28 22:50:07
    Od: t...@v...pl

    czy pieniadze skladane na IKE mogla byc jakimis rozczeniami komorniczymi ? czy
    na te pieniadze nikt nie moze polozyc lapy w IKE ?

  • 9. Data: 2006-03-29 04:31:20
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Bronislaw Wolyniec wrote:

    > No wlasnie IKE to wyzsze oplaty, tyle ze ukryte. Dlatego polecam

    A możesz mi pokazać te wyższe opłaty w przypadku np IKE w ARCE ?
    KJ

  • 10. Data: 2006-03-29 19:12:48
    Od: "Marcin" <n...@n...ocm>

    wiadomości news:uzriu40cwxfr$.mmrstw0ij050.dlg@40tude.net...

    > No wlasnie IKE to wyzsze oplaty, tyle ze ukryte. Dlatego polecam
    > samodzielne kupowanie FI. Lepiej placic 19% od zysku niz kilka procent od
    > calosci.

    Czy moglbys napisac cos wiecej na temat tych ukrytych oplat? W np. Arce, mB,
    Multi
    sa te same fundusze 'co normalnie' i bez dodatowych oplat.
    Wiem, ze isteniaja takze fundusze, gdzie oplaty sa wyzsze niz normalnie, ale
    przeciez
    nikt nie kaze ich wybierac (chociaz to zalezy tez od wynikow).

    Pozdrawiam

    Marcin