  • 1. Data: 2006-03-26 11:10:54
    Temat: opłata i arbiter bankowy
    Od: Arkadiusz Ryćkowski <adres.w@stopcce>

    - Czy te 50zł jest zwracane w przypadku rozpatrzenia sprawy na moją
    korzyść ?
    - Czy można poskarżyć się na bank na przeciąganie rozpatrywania
    reklamacji, odpowiadanie nie na temat i podawanie nieprawady
    - Bank odsłyłał odpowiedzi na reklamacji (mimo że chciałem odpowiedź na
    telefon) na jakiś kompletnie inny, nieznany mi adres mimo że na samej
    reklamacji adres był ok, ptwierdzałem też telef. że adres
    korespondecyjnjy jest ok. Teraz bank twierdzi że wtedy adres był inny
    Czy to kwalifikuje się do giodo ?

    P. Arek

  • 2. Data: 2006-03-26 11:21:37
    Temat: Re: opłata i arbiter bankowy
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Arkadiusz Ryćkowski" <adres.w@stopcce> napisał w wiadomości
    > - Czy te 50zł jest zwracane w przypadku rozpatrzenia sprawy na moją
    > korzyść ?

    Oczywiscie.

    Pozdrawiam
    SDD