  • 1. Data: 2002-02-14 14:00:32
    Temat: Koreańska logika
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    właśnie robię swój pierwszy przelew z LGNetu...

    a) Dlaczego każdy przelew wymaga dodania kontrahenta do spisu? To
    odwrotność mojego niedawnego listu odnośnie mBanku!

    b) Przy przelewie mam:

    Szczegóły płatności
    Kwota przelewu:
    [XXX] PLN (kwota z rachunku źródłowego)
    [YYY] PLN (kwota na rachunek docelowy)

    gdzie pola XXX oraz YYY są do wypełnienia. Po wpisaniu XXX pole YYY
    wypełnia się samo, ale bezsens pozostaje! Po co dwa pola?

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 2. Data: 2002-02-14 14:06:49
    Temat: Re: Koreańska logika
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Feb 14, 2002 at 03:00:32PM +0100, Tristan Alder wrote:

> [...]
    >
    > gdzie pola XXX oraz YYY są do wypełnienia. Po wpisaniu XXX pole YYY
    > wypełnia się samo, ale bezsens pozostaje! Po co dwa pola?

    Bo moze nie zawsze byc kwota wychodzaca == kwocie docierajacej. Na juz
    mam przyklad jakiegos swifta alboco.

    A poza tym to pewnie soft przeniesiony z innego banku a ze tam tak
    bylo to pewnie i tutaj pozostalo.

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-02-14 14:08:48
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@usun_spam.piotrorzechowski.com>

> [...]
    >
    > gdzie pola XXX oraz YYY są do wypełnienia. Po wpisaniu XXX pole YYY
    > wypełnia się samo, ale bezsens pozostaje! Po co dwa pola?

    niech zgadnę - informatyk przewidział przelewy na rachunki walutowe lub z
    rach. walutowych na złotówkowe....
    informatycy to bardzo sprytny naród :) szczególnie kiedy przełożeni
    powiedzieli, że może kiedyś się to przyda

    Piotr Orzechowski

  • 4. Data: 2002-02-14 14:19:47
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    >
    > gdzie pola XXX oraz YYY są do wypełnienia. Po wpisaniu XXX pole YYY
    > wypełnia się samo, ale bezsens pozostaje! Po co dwa pola?

    Może jak będzie Euro, to możesz wpisać YYY w euro
    a system wyliczy XXX w PLN :-))

    BAH
    PS.
    wolę koreańską logikę niż skandynawskie porządki :-))

  • 5. Data: 2002-02-14 14:22:36
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Feb 14, 2002 at 03:19:47PM +0100, BAH wrote:

    > PS.
    > wolę koreańską logikę niż skandynawskie porządki :-))

    I niemiecka konsekwentnosc ;-))

    --

    --w

  • 6. Data: 2002-02-14 15:47:45
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Thu, 14 Feb 2002 15:08:48 +0100, "Piotr Orzechowski"
    <news@usun_spam.piotrorzechowski.com> wrote:

> [...]
    >rach. walutowych na złotówkowe....
    >informatycy to bardzo sprytny naród :) szczególnie kiedy przełożeni
    >powiedzieli, że może kiedyś się to przyda

    Tak, ale wtedy warto wykomentować, jeżeli system obsługuje wyłącznie
    polskie przelewy. Podobnie jest tam pole Rachunek i Waluta, które
    wypełniane jest przez stronę nazwami krajów i walut, a potem ustawiane
    na POLSKI bez miżliwości zmiany