  • 1. Data: 2002-02-14 13:36:37
    Temat: Książka w mBanku?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    jeżeli ktoś ma kontakt z ludźmi z mBanku, podsuńcie im pomysł na
    wprowadzenie książki kontrahentów. Wiem, wiem, są zdefiniowane
    przelewy, ale to nie to samo, bo one chodzą bez TANów. A więc przydały
    by się opcje zdefiniowanych przelewów wymagających TANów (poza tymi
    zwykłymi, obecnymi!).

    Ja mam zdefiniowane przelewy pomiędzy własnymi rachunkami, więc
    ewentualny włamywać może mi naskoczyć, bo conajwyżej poprzelewa mi
    pomiędzy kontami w róznych bankach. Ale przydała by się możliwość
    zdefiniowania przelewów (prenumerata, gazownia itp), które są od razu
    dostępne, ale wymagają wpisania kodu.
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 2. Data: 2002-02-14 13:59:02
    Temat: Re: Książka w mBanku?
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > Witajcie,
    >
    > jeżeli ktoś ma kontakt z ludźmi z mBanku, podsuńcie im pomysł na
    > wprowadzenie książki kontrahentów.

    Takie pomysły, to zgłaszano ponad rok temu.
    Omawiane wiele razy na forum mbanku.
    mBank dobrze o nich wie.
    Może nawet zrealizuje w V kwartale.

    Niestety aby to zrobili trzeba by im podsunąc doddatkową kasę :-))
    Inaczej powiedzą, ze "za drogo". i skierują środki na nowe prodkty.

    BAH