  • 1. Data: 2002-02-14 13:39:32
    Temat: inteligo promocja
    Od: "bb" <m...@a...com.pl>

    co się dzieje z inteligo? opłaty...
    czy gdzieś w sieci mogę znaleźć porównanie ofert opłat?
    co myślicie o innych ebankach?
    gdzie konto jest darmowe i oprocentowanie wysokie, przelewów mało
    co proponujecie, bo się załamałem podwyżką dla firm przelewów do ZUS...
    dziwna polityka zniechcania firm (jest w Inteligo ich za dużo?)

  • 2. Data: 2002-02-15 06:47:12
    Temat: Re: inteligo promocja
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    "bb" <m...@a...com.pl> wrote in message
> [...]

    Czy ta podwyżka nie wynika przypadkiem z tego, że banki są teraz
    odpowiedzialne za błędnie realizowane przelewy do ZUS'u?

  • 3. Data: 2002-02-15 10:14:02
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    "calcium300mg" <c...@p...onet.pl> wrote in message
    > "bb" <m...@a...com.pl> wrote in message
    >
    > Czy ta podwyżka nie wynika przypadkiem z tego, że banki są teraz
    > odpowiedzialne za błędnie realizowane przelewy do ZUS'u?

    Jak TERAZ. To nie bylo tak ze banki zawsze byly i sa odpowiedzialne za
    blednie realizowane przelewy?

    Michal.