  • Data: 2021-10-01 18:46:09
    Temat: Re: Kontroler biletów sprawdzi kartę płatniczą
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 1 października 2021 o 18:18:03 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Wydaje mi się, że starsze?
    >
    > "Szanowni Państwo,
    > W związku ze zbliżającym się terminem ważności uprawnień, który upływa z dniem 30
    września konieczne jest dotarcie do wszystkich
    > uczniów, którym kończą się uprawnienia do bezpłatnych przejazdów.
    > Dlatego też, Zarząd Transportu Miejskiego zwraca się z uprzejmą prośbą o
    przypomnienie Rodzicom dzieci z klas 5-8, których
    > uprawnienia kończą się z dniem 30 września 2021 r. o możliwości przedłużenia
    uprawnień Karty Ucznia poprzez dedykowany dla Państwa

    Przedszkolaki jeżdżą za darmo bez biletu (do 30 września roku, w którym kończą 7
    lat).
    Pierwszakom dali w tym roku bilet na 4 lata.
    A dla tych starszych z 5-8 już od dawna się w autobusach i tramwajach pokazywało
    "wymień kartę bo traci ważność".
    Widać też mieli na 4 lata (a że w różnej klasie im się to kończy wynika z tego, że
    chyba właśnie 4 lata temu wprowadzili te darmowe bilety dla uczniów).

    Tylko nie wiem, czy wystarczy wgrać nowy bilet czy trzeba wymieniać kartę - bo może
    trzeba po tych 4 latach dać nowe foto? Dowód dla klajniaka też tylko 5 lat ważny -
    być może właśnie z powodu zdjęcia.