  • Data: 2021-10-01 21:54:44
    Temat: Re: Kontroler biletów sprawdzi kartę płatniczą
    Od: Grzexs <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy takie rozwiązanie jak w Lublinie funkcjonują w innych miastach ?

    Tak, we Wrocławiu od kilku lat.

    > Jak się ma bezpieczeństwo karty płatniczej w takich rozwiązaniach ?

    Co masz na myśli? We Wrocławiu są problemy z blokadą kart - jak coś nie
    pójdzie jak trzeba, to tą kartą już nie kupisz biletu do momentu
    zgłoszenia reklamacji lub jakiegoś kilkudniowego odczekania - poszukaj w
    internecie, na czym polega ten problem, bo może coś pokręciłem. Tylko,
    że tam można wybrać rodzaj biletu, jaki się chce tą kartą opłacić.

    W Białej Podlaskiej można sobie kupić kartę ,,na okaziciela", doładować
    ją i płacić zbliżeniowo - tak opłacony przejazd jest tańszy od
    opłaconego papierowymi biletami. Dość upierdliwa jest konieczność
    wymeldowywania się - jeśli np. autobus jedzie poza 1 strefę, z karty
    ściągana jest kwota za 1 + 2 drugą strefę, a przy wymeldowaniu zwracana
    niewykorzystana część. Podobnie przy przejeździe do 6 przystanków
    (opłata jest też tu wtedy niższa).

    --
    Grzexs