    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Kontroler biletów sprawdzi kartę płatniczą
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 1 Oct 2021 14:58:33 +0200

    On Fri, 1 Oct 2021 05:28:53 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:

    > Słaby żart. Kanarowi wyskoczy, że nie masz biletu i tyle z tego będzie.
    >
    > Póki co zastanawiam się nad bezpłatnymi biletami na kartach miejskich w DC dla
    uczniów podstawówek.
    > Do wczoraj pierwszaki mogli jeszcze jeździć za darmo, od dziś muszą z kartą (lub
    biletem) - ale co z pierwszakami, którym szkoła wymyśliła, że legitymacje da dopiero
    na ślubowaniu, np. 15 października?

    Pierwszaki i tak nie moga same chodzic po drogach publicznych ... ale
    w Warszawie jest jeszcze metro - tylko czy ma stacje nie przy drodze
    :-)

    kasjerka musiała zrobić cały zwrot artykuł za

    > W lidlu zwrócili Ci na inną kartę niż był zakup? To pani już musiał być mocno
    zirytowana sytuacją.

    A moze po prostu jest to bez znaczenia, tylko wymagaja tej samej karty
    tak dla utrudnienia ?

    J.