  • Data: 2021-10-01 12:06:04
    Temat: Re: Kontroler biletów sprawdzi kartę płatniczą
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Podaj im inną kartę ;-)

    BTW dopiero co w Lidlu (w niedzielę ;)) zapomniałem podać NIP do rachunku, więc
    kasjerka musiała zrobić cały zwrot artykuł za
    artykułem, żeby ponownie przepuścić te zakupy przez kasę.
    Za pierwszy zakup płaciłem Visą X, do zwrotu podałem Visę Y (poszło bez bólu), za
    drugi zakup znów Visą X.
    W sumie ciekawe, że obydwa te same zakupy wg wyciągu z banku wyszły na nieco inne
    kwoty, ale na szczęście druga niższa ;-)

    -----